Gjest Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Prøver å finne slike kosekluter i mykt stoff med bamsehode på midten..Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne??Gjerne internett side.Bor i Tromsø,og det er helt umulig å finne her:(
❤lille stjerne❤ Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Hei! Jeg har sett sånne suttekluter med kosedyrhode flere steder. Prøver å komme på hvor....har i allefall sett på flere narvesenkiosker på sykehus, så hvis det er et sykehus i nærheten kan du sjekke der. Har også sett i leketøysforretning. Hvis det er langt fra der du bor kan du kanskje få noen til å sende til deg, hvis du har familie eller venner som bor f.eks i Oslo eller annen by.
Gjest Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Har sjekket alle leketøysbutikkene her,samt sykehuset..men ingen har.Fant en rosa,men det blir litt dumt til gutten min;)
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Vet at det er ei inne på QXL som selger slike + at hun broderer navnet til barnet på kluten.)
*Lilly* Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 de selger de hvertfall på babyshop..jeg kjøpte en med giraffhode i svinesund..
Luca Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Kaloo har mange varianter, de fleste babyutstyrsforretninger jeg vet om har dette merket. Lillesnupp har en fra Bam Bam, som også selges mange steder.
Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 Bare et lite tips: sjekk vaskeanvisningen før du kjøper. Er nemlig på jakt etter en selv og har sett flere søte. Men når de ikke kan vaskes!?!? Hallo? Har nemlig sett at det står på flere typer at de bare kan tørkes av med en fuktig klut. Og det holder ikke. Så jakten fortsetter etter en som kan vaskes på min 40 grader:-)
Gjest Skrevet 11. november 2006 #10 Skrevet 11. november 2006 Fant også en som bare kunne tørkes av og det er jo skikkelig uhygenisk da!Blir dratt rundt hit og dit,og ikke kan vaske..nope!Hehe,tror nattkjolen min er litt for stor å dra rundt på
Raffna Skrevet 11. november 2006 #11 Skrevet 11. november 2006 Kjøpte en søt liten kattepus-klut med hode og labber på Lindex. Har vaska den på 60 grader. Helt supert!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #12 Skrevet 11. november 2006 go'gutten her har en koseklut med merke bellino=) kjøpte den på en lekebutikk eg ikke husker navnet på...typisk...di har den i rosafarger, blåfarger og en med mange forskjellige farger=) og den kan vaskes på 40 grader=) han har den med masse farger og et ku-hode på er kjempeglad i den kluten=)
shanty73 Skrevet 11. november 2006 #16 Skrevet 11. november 2006 De har vi to av.. Får kjøpt den på leketøys butikken her..
Gjest Skrevet 11. november 2006 #17 Skrevet 11. november 2006 shanty73 mener di i Tromsø?Hvilken butikk evnt.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå