Maud Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Vi har hatt barnevakt for første gang siden minstemann kom til verden. Kan nok si det var på tide, nå har han passert 15 måneder. Storebror var hos pappa'n sin og lillebror hos mormor og morfar. Det var deilig det for mor og far - å få være kjærester litt igjen. Vi var ute og spiste thai-mat og var på konsert etterpå. Det aller deiligste var nok å våkne uten barn hjemme. Kunne sove lenge uten å bli avbrutt i søvnen og bruke tid på avisen på morgenen. Vi var til og med på kafé og spiste frokost. Nå er mannen kjørt til flytoget og blir borte en uke. Det blir kanskje ikke like avslappende... Det blir allikevel godt med litt tid som jeg kan bruke akkurat som jeg vil :-)
moffi Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Ååååå så deilig å høre!:):) Thaimat og konsert. Hørtes toppers ut!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Det hørtes fantastisk koselig ut!!!!! Kanskje særlig det med å sove til man våkner og så spise frokost på cafe!!!
Maud Skrevet 11. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2006 Det var morgenen som var aller best. Å våkne av seg selv, kunne sløve i senga en stund og dusje så lenge jeg ville uten en liten masete fyr som sto utenfor dusjdøra og banket på. Når han så i tillegg hadde vært unormalt grei og sovet helt til 7.30 (det gjør han aldri hjemme), så er det enklere å be mormor og morfar om å være barnevakt igjen snart.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Så deilig at dere har hatt et fint døgn:-) Godt med litt voksentid når man er klar for det:-)) Selv kunne jeg ikke tenkt meg å overlate prinsessen til noen andre mer enn for noen timer foreløpig, er helt forelsket og klarer ikke løsrive meg helt. Det er noe annet å bli mamma i moden alder kjenner jeg.....Da jeg fikk de to første barna mine, som nå er store jenter, så hadde jeg mer behov for litt "frihet".....men da var jeg også 13 og 18 år yngre;-))) Nå skal jeg på dibbefesten til helgen og i 40-års lag helgen etter, men jeg tror jeg må våkne hjemme, til den skjønne pludringen til babyjenta mi:-))) Eldstedatteren har jo spurt om ikke sambo og jeg har lyst til å reise bort en helg eller natt, NEI sier vi begge i kor - hver gang;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå