MathildeC Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 FORDI JEG HAR TERMIN TO UKER FOER PLANLAGT BRYLLUP!! Saa dette er egentlig bare det jeg oensket.. Har aldri tenkt saa masse paa stort bryllup, vil jo gifte meg men dette her er bare saa mye mye stoerre for meg. Det blir vaar foerste. Saa bryllupet blir nok utsatt noen mnd tenker jeg, fra august til.....? Hm, ja, godt spm. Vi ville gjerne ha det om sommeren siden vi faar mange gjester fra England og vi vil gjerne at de ikke blir regnet vekk :-)
Gjest Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Må jo bare gratulere!! Baby er nesten hyggeligere enn bryllup:) Dessuten kan du jo ikke utsette babyen som er på vei, men du kan utsette bryllupet.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Gratulerer så masse med babyen Jeg fikk min nr 2 23 mai og vi giftet oss 12 juli litt hektisk for jeg måtte sende bryllups invitasjonene rett før jeg reiste på klinikken, og mamma og min mann planlagte litt mens jeg lå på sykehuset.... Men lykke til iallefall med bryllup og baby vi tok barnedåp samme dag som vi giftet oss
Happy H Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 åååå, gratulerer så masse!det må være den beste årsaken for å avlyse/utsette bryllupet:) Lykke til med den voksende magen og fremtidig bryllupsplanlegging
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå