Gå til innhold

Jaja, da var det bryllupet avlyst....


Anbefalte innlegg

Skrevet

FORDI JEG HAR TERMIN TO UKER FOER PLANLAGT BRYLLUP!! Saa dette er egentlig bare det jeg oensket.. Har aldri tenkt saa masse paa stort bryllup, vil jo gifte meg men dette her er bare saa mye mye stoerre for meg. Det blir vaar foerste. Saa bryllupet blir nok utsatt noen mnd tenker jeg, fra august til.....? Hm, ja, godt spm. Vi ville gjerne ha det om sommeren siden vi faar mange gjester fra England og vi vil gjerne at de ikke blir regnet vekk :-)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må jo bare gratulere!! Baby er nesten hyggeligere enn bryllup:) Dessuten kan du jo ikke utsette babyen som er på vei, men du kan utsette bryllupet.

Skrevet

Gratulerer så masse med babyen :D

 

Jeg fikk min nr 2 23 mai og vi giftet oss 12 juli :D litt hektisk for jeg måtte sende bryllups invitasjonene rett før jeg reiste på klinikken, og mamma og min mann planlagte litt mens jeg lå på sykehuset....

 

Men lykke til iallefall med bryllup og baby :D

 

vi tok barnedåp samme dag som vi giftet oss :D

Skrevet

åååå, gratulerer så masse!det må være den beste årsaken for å avlyse/utsette bryllupet:)

 

Lykke til med den voksende magen og fremtidig bryllupsplanlegging

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...