Gå til innhold

.......... :-<


Gjest

Anbefalte innlegg

Tredje personen som melder avbud til bursdagen min i kveld nå...de er jo syke, så jeg forstår det..men..avlyser en til så begynner jeg å grine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Happy bursdag til you.... happy bursdag til you... tra la la la... he he

 

klemmer til burdagsbarnet... Du får nok en fin dag skal du se =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen.. :D:D

 

Forstår godt åssen du har det, hadde bursdag for 14 dager siden jeg, inviterte over noen venner på middag.. samboer lagde 2 lasagner og vasket hele leilighten og ordnet så for at jeg skulle få en flott bursdag, 1 time før ringer 2 av de og sier de ikek kommer. så da hadde jeg bare 1 venninne som kom for typen hennes kunne ikke heller.. ble så lei meg, begynte skikkelig tute.. sambo ble skikkelgi sinna han da, for de hadde ikke litt god grunn til å ikke komme en gang..

Til slutt så ringte jeg mamma og pappa jeg da, de kom vettu, så det ble veldig koselig til slutt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deres tap... de har nok ikke vært inne på sidene her og sett bilde av bursdagskaka.... :))

men da blir det mere til de som kommer da :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta da! Ikke vær lei deg :( Nå ble jeg også lei meg..:(

 

 

Skal ta deg med på skikkelig bursdagslunsj jeg, med kake og det hele! Kanskje det blir litt bedre da?

 

Uansett, håper du hadde det kos idag hvertfall, tenkte masse på dere :)

 

Nå er det bare 47 min igjen til bursdagen din!! :D

 

Stor klem fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

larviksjenta - det var jo helt forferdelig!! Heldigvis kom foreldrene til unnsetning!! :))

Det var ingen fler som meldte avbud heldigvis!! og det ble en kjempefin kveld som var verdt all stresset :)) Har ikke feiret bursdagen min "ordentlig" på ...hvertfall fire år...så det var skikkelig rørende og merkelig/flaut å få så mye oppmerksomhet, men veldig hyggelig!

(Miio - jeg passet på å ikke åpne gavene i plenum - så det var litt mindre pinlig enn på showeren hehe...!! -for det var egentlig ganske flaut!!)

i dag kommer min mor og hennes samboer på kaffe..hun skal teste ut kaka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...