Gå til innhold

shoppingen er overstått

Anbefalte innlegg

Skrevet

pappa sende meg penger for å gå til innkjøp av gensere som var langenok i ermene til han store og vips - vi kom hjem med 483 gensere hahahahahhahaha, eller i alle fall ufattelig mange!

artig med full utskiftning. plutselig sa det pang, og ingen gensere passet lenger, rar, men nå er det altså i orden.

:-)

hvordan har dere andre hatt det på shopping, er posene fulle av det de skulle være fulle av?????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støvletter til datteren og PC-spill til storegutten. + dollydimplesballonger på vogna til Stefan, isbuffe, pizza og brus. Samtidskunstmuseet og spasertur på Akershus festning. Ble veldig bra i dag. Gjorde eller sa ikke noe gæærnt...he-he

Skrevet

Var på shopping i går jeg.... Og som vanlig fikk alle noe unntatt meg... SNUFS!

Skrevet

Ha ha ha, kom hjem med en hårkur jeg.....etter 4 timer på Ski Storsenter! Er det mulig? JA DET ER DET FAKTISK!!!! KJIPT? JA DET ER DET FAKTISK!!!!

Søster fikk shoppet seg masse fint da og det er hyggelig da;-))

Skrevet

Jeg er enda verre enn deg. Innså sist uke at skap og skuffer mest er fylt av klær som ble kjøpt i 2003 eller tidligere. Var derfor i går på Storo og så gjennom alle butikkene. I dag trålet vi Strømmen storsenter. Hvor mye kom jeg hjem med? En body til Tobias!

Skrevet

Hi hi, en shoppingtur er ikke lenger hva den var nei;-))

Skrevet

Jeg var på effektiv shopping igår jeg...

Phantom-mannen kjørte inn til Majorstuen, tre gutter i baksetet og fruen klar til å kaste seg ut av bilen utenfor den aktuelle butikken.

Der klarte jeg å kjøpe 6 julegaver før jeg løp over til en annen butikk og kjøpte den 7 ende... Visste hva jeg skulle ha i hvilke størrelser, og så bare gjorde jeg det! *ler* Samtlige skal sendes i posten, så det er greit å ha det unnagjort..

Skrevet

Ha-ha maud! En kresen dame eller?

Selv stiller jeg meg alltid spørsmålet:"blir jeg lykkeligere av denne?" før jeg går til innkjøp av den. Blir lykkelig av og til ja;)

Skrevet

Kresen? Litt kanskje. Fantasiløs? Helt klart. Her har jeg hatt min studentstil siden jeg var ferdig å studere for 9 år siden (9?!). Den er tilnærmet monokromat (les: svart) og temmelig uformell. Nå tenkte jeg at jeg skulle skeie ut med noe annet. Gjerne litt farger og gjerne litt mer voksent uten å være tantete. Det var vanskelig det! Dermed kom jeg hjem uten noenting. Hvis jeg leter etter noe svart og som matcher det jeg har fra før (les: er helt likt noe som ligger i skuffen fra før) så klarer jeg det nok :-)

Skrevet

Jeg finner alltids noe fint på NESTE STOPP jeg:):)

Skrevet

Det er et godt tips, der pleier jeg også å finne noe. Men ikke nå...

Skrevet

Men moten i år er ikke noe fin for damer, synes jeg. bare for mennene.

Skrevet

Kanskje det er det som er forklaringen? Er dessverre vanskelig for meg å finne herreklær som passer. Er lite i herreavdelingen for en som er under 1.60...

Skrevet

Nussa fikk body, strømpebukse og finlandshette i ull, tøfler og en julerød sparkebukse (uten fot) med tilhørende hvit genser. (Fint med litt røde klær når julen kommer.) Trenger jo ikke tøfler ennå og de er nok litt store foreløpig, men "kjekt å ha!" De er blå med en liten bissevov på. Det verste er at da vi prøvde dem på henne i dag, trakk hun på geipen! Tror de virket litt skremmende på henne. Mor fikk bukse, en tynn dynejakke og et par gensere og far fikk bukse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...