Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 pumper meg med ca 1,5 time mellom hver gang, av og til litt mer. så da blir det veldig mye koking i løpet av dagen...holder det at eg bare vasker den? eller er det veldig viktig og koke den? han er 5 mnd
3 skatter ute:) Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 vasking i varmt såpevann holder. kok en gang i døgnet, eller kjør den i oppvaskmaskin.
Madamina Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Har også sluttet å korke ved ca 5mnd. Men pass på å fjerne alle melkerester
Duddlidu Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Haha, jeg leste overskriften "må eg koke puppen før hvert bruk?", tenkte at det må da bli fryktelig ubehagelig... Ikke særlig praktisk å putte den i oppvaskmaskinen heller.
mamma til fire små Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 uff da.. hadde nok ikke vært godt nei:) nok å skylle i varmt såpevann ja, og koke en gang i mellom. oppvaskmaskin er ok!
Katta&Eira Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Men ikke alle delene på pumpen tåler oppvaskmaskin! Ihvertfall ikke Avent sin pumpe. Silikondelene der skal ikke i oppvaskmaskin visstnok. Såpen kan ødelegge kanskje? Må være det, for de tåler jo fint kokvarmt vann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå