Hilsen Aud Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 ....... hadde jeg vært rundt termin nå. Rart å og tenke på.Selv om jeg var forberedt på at det ikke bare var å knipse og så ble en gravid, så hadde jeg ærlig talt ikke innbilt meg at det skulle ta så lang tid. Det som gjør litt vondt er at i mellomtiden har alle rundt meg blitt gravide, og det er rart å tenke på at kunne vært en del av det fellesskapet dersom ting hadde klaffet litt fortere. Mine veninner, søsken, naboer, kollegaer, ja til og med katten er gravid. Føler litt at det er one big happy family of pregnant people, og jeg er litt "utenfor". Når vi begynte prøvingen så var det ingenting som tydet på at noen rundt meg var kommet til det stadiet. Men joda.... den ene etter den andre har sluppet nyheten. Håper bare det klaffer snart sånn at jeg kan ta litt del i all beibi-gleden i alle fall. Det blir litt som å få mensen leeeenge etter alle de andre jentene i klassen fikk det
Suretær Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Hei, føler med deg. Det er ikke lett når man er den som bare ikke får det til å klaffe. Men selvfølgelig skjer det for deg og....! Snakket nettopp med en venninne som har hatt problemer med å bli gravid men som hadde vært hos en homeopat for å få åpnet opp mellom energibanene i kroppen og da hadde den sittet på første forsøk etter det! Så hvis man tror på sånt kunne jo det være en idè? Er egentlig ikke noe hokus pokus, det har jo vært brukt i Østen i tusenvis av år. Jeg tenker i hvert fall sånn at ingenting skal være uprøvd! Klem
Mamman til Georg :) Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Skjønner såå hva du mener.... Sånn er det hos meg også, alle er gravide snart. Min beste venninne og jeg er prøvere begge to nå da, så jeg er i hvert fall ikke helt alene (heldigvis). Veldig deilig å lufte litt frustrasjon med henne. Hun er god å ha Men jeg skal krysse fingrene for deg, så får vi håpe det sitter en spire for deg snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå