Gå til innhold

Stikkinger i magen, hvor? og hvordan kjennes de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på disse stikkingene i magen jeg... Mange som skriver det som symptom og jeg kjenner det også nå. Men noen ganger på høyre side og andre ganger på venstre side, kommer og går. Er det sånn det skal kjennes ut eller?

Når man blir gravid utenfor livmora gjør det vel veldig vondt og er på en side?

Klem fra skrulla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, jeg kan ikke hjelpe- er førstegangs prøvende så jeg vet ikke så mye om stikkinger osv. Ville bare svare siden ingen andre har gjort det..

Klem

Skrevet

Stikningene kan komme av at båndene som fester livmora strekker seg, eller at egget graver seg inn.

Jeg kjente det på begge sider, og det i 2-3 uker.

Regner da med at min versjon var strekk.

Hvis det sitter på en av sidene, er det gjerne den siden barnet fester seg på :)

Skrevet

Hos meg kjente jeg små stikkinger (ikke vondt!) ganske langt ned i magen og på høyre side. Dette varte noen uker vel, også gikk det over av seg selv. Noen dager stakk det nesten hele dagen, og andre dager var det bare et lite stikk en gang pr. dag! Tror dette oppleves veldig forskjellig. Siden jeg var veldig fersk på prøve-fronten gikk jeg nok og kjennte etter symptomer hele tida. Ikke sikkert jeg hadde tenkt over det en gang dersom jeg ikke prøvde å bli gravid!

Skrevet

Ok, takk for svar!

Synes jeg kjenner det både her og der jeg da... Innbilt svangerskap? ;-)

Skrevet

Tihi...

Hvis det er noen trøst så syntes jeg at jeg kjente symptomer den dagen mensen var ferdig!!

Håper det er en bebis på gang hos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...