Gå til innhold

Hvordan er humøret deres..?


Opp og ned er like langt

Anbefalte innlegg

Er dere hormonelle..? Jeg blir sur av bagateller, og vet ikke om jeg er SUR for noe viktig, eller om det er hormoner som spiller meg ett puss... Jeg kan ikke gå å skylde på hormonene heller, det blir for lettvint, tenker jeg.

Noen andre som tar lett til tårene, og blir fort sure, eller er det bare jeg som ER sånn..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen svangerskap er jo like. Lunta mi, på grunn av en del kvalme, er jo temmelig mye kortere nå enn før. Jeg har dårlig samvittighet - noe jeg også sier. Vi har begge lest boka "Verdens beste pappa." Og som han sier til meg - jeg har vært helt normal ;-).

 

lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så hormonell til vanlig at jeg ikke merker noe stor forskjell, er vel kanskje til og med litt fornuftigere nå...Gleden over graviditeten overskygger liksom alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat som deg. Griner for ingenting, og blir sur for ingenting.

 

Ja, det er lett å skylde på hormonene, men det er nå de som gjør det så da skylder jeg på de hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har begynt å grina for alle ting, f.eks då mannenmin sa at eg unne gå i butikken når eg var sulten.... Det er jo ikkje så urimlig av han å sei, men det føltes sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke merka noe på humøret denne gangen *bank i bordet*

 

Da jeg var gravid med lillemor var jeg uutholdelig, gråt for ingenting, sint, lei og glad om hverandre, jeg var fortvilet og oppgitt over meg selv da, så jeg håper jeg slipper å ha det sånn denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...