♥Snulder Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 ...da har jeg funnet den ideelle siklesmekken:) Bipi Stuff og Name it har flotte små smekker som ser ut som halstørkler. Bomull på frontsiden og tykk fleece på baksiden. Genialt! Leah bruker sine både som nytte og pynt. Er vi ute i kaldt vær så fungerer de også fint som beskyttelse i halsen!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 de er ganske fine, men jeg har bare sett gutte-ting..... men da finnes det altså til småjentene også da.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Hørtes jo fint ut, men Bipi Stuff og Name it, hvor får jeg tak i det da?
♥Snulder Skrevet 11. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2006 www.bittelillevennen.com har et utvalg av Bipi Stuff. Ellers så har bipistuff.dk hele utvalget både til gutter og jenter:) Name it er Exit sitt varemerke.
♥Snulder Skrevet 11. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2006 Jeg er dessverre ganske betatt av Ida T sitt design også... så bittelillevenne.com har fått overført alt for mye penger fra meg i det siste:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Hi hi hi, fort gjort å bruke penger på disse små ja;-) Jeg var helt rå da jeg gikk gravid (bekkenløsning, fikk ikke lov til å gjøre stort pga fare for tidlig fødsel....ha ha ha) og hva gjensto da? Jo, dataen gikk varm, døgnet rundt, for det hadde jeg jo snudd helt på hodet må skjønne.....jeg handlet og koste meg jeg:-) Men nå har vi begynt å arve så utrolig mye tøy, og det er jeg superglad for altså, men da kan jeg liksom ikke bortforklare alle innkjøp med at "det trengte hun ja" noe mer.......sukk.....det er alltid en ulempe ved fordeler...;-))
Maud Skrevet 11. november 2006 #9 Skrevet 11. november 2006 Jeg sydde noen selv jeg da, da minstemann var i verste siklealder. Kjøpte kule stoffrester og et stykke fleece og satte i gang produksjon. Hele barselgruppa hadde varianter av mine kreative tendenser. Er liksom ikke pastell-typen og det var mest lyseblått det jeg så (og rosa da, men så feminin er ikke minsten).
♥Snulder Skrevet 12. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 12. november 2006 Hehe.. jeg er lat jeg serru... Med kjempestor L!!! Brukte opp all "gjør det selv" energien da jeg var i tidlig 20 åra og lekte husmor. Jeg sydde til og med klær til ungene. Og Toro var ett spottord. Er så glad at jeg har vokst det av meg gitt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå