dritgrei hei hei! Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 her er det egentlig sol, men det regner veldig velidig veldig - rett ned og til alle kanter - velkommen til vestlandet :-) i dag skla jeg prøve å gjøre mange kosleige ting samtiig, og det er klin umulig, men jeg - jeg velger å prøve :-) dessuten farger jeg en annorakk akkurat nå, håper den blir fin - det hadde vært gøy! :-)
♥Snulder Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Hei på deg! Håper dagen din blir akkurat så fin som du ønsker den skal bli! Anorakken også ;=)
moffi Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Hei på deg!!!:) En riktig god dag til deg:) Og dere andre....... Klemmmmnåmåjeg vaskefiskentilkattensomerpågulvetæææææsj;)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Ha en flott dag du også! Vi skal på shoppingtur til Ski......hele storfamilien....dvs mor, søster (!), barna (nesten alle), sambo, venninnen til ene barnet og meg......og da var det ikke flere:-)) Kunne igrunn tenkt meg å komme meg ut, for her skinner sola da - tross alt:-)
ettbarnsmammaen Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 God formiddag! Vi skal også på skoppingtur til Ski.....skal besøke noen der også. Kanskje vi ses da, Atpåklatten:-) Ha en god dag alle sammen, og kom dere ut i det fine været! Det gjelder deg også drittgrei hei hei! Det finnes jo ikke dårlig vær, som kjent, bare dårlige klær!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Hi hi, da skal jeg se etter dere:-)) For jeg husker nemlig deg;-)) Eller kanskje jeg skal spionere og se om du kjøper deg noe fint til dibbefesten;-) Hi hi, husk at jeg er Nancy Drew!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2006 det er shopping som står fot tur her også ha det så lenge!
ettbarnsmammaen Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 Ha ha ha, skal huske på det! Skal se etter deg jeg også. Troe nemlig kanskje at jeg vil kjenne deg igjen! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #9 Skrevet 11. november 2006 Hi hi hi, kanskje jeg må forklè meg da.......frem med skaut og solbriller......kanskje parykk.....hi hi hi..
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2006 #10 Skrevet 11. november 2006 Var det noen som kjente deg igjen, Klatten?
dritgrei hei hei! Skrevet 12. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 12. november 2006 det lurer jeg på også.... ble du gjenkjent under den gule parykken? eller var det den som var årsaken til at du kom hjem med hårkur?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. november 2006 #12 Skrevet 12. november 2006 Jeg fant nesten ikke meg selv igjen jeg.........stort senter, masse mennesker.......skummelt.......men jeg tviholdt på hårkuren min jeg:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå