Gå til innhold

god morgen og god helg og alt godt og gode ting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det egentlig sol, men det regner veldig velidig veldig - rett ned og til alle kanter - velkommen til vestlandet :-)

i dag skla jeg prøve å gjøre mange kosleige ting samtiig, og det er klin umulig, men jeg - jeg velger å prøve :-)

dessuten farger jeg en annorakk akkurat nå, håper den blir fin - det hadde vært gøy!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg! Håper dagen din blir akkurat så fin som du ønsker den skal bli! Anorakken også ;=)

Skrevet

Hei på deg!!!:):) En riktig god dag til deg:):) Og dere andre.......

Klemmmmnåmåjeg vaskefiskentilkattensomerpågulvetæææææsj;)

Skrevet

Ha en flott dag du også!

Vi skal på shoppingtur til Ski......hele storfamilien....dvs mor, søster (!), barna (nesten alle), sambo, venninnen til ene barnet og meg......og da var det ikke flere:-)) Kunne igrunn tenkt meg å komme meg ut, for her skinner sola da - tross alt:-)

Skrevet

God formiddag!

Vi skal også på skoppingtur til Ski.....skal besøke noen der også. Kanskje vi ses da, Atpåklatten:-)

Ha en god dag alle sammen, og kom dere ut i det fine været! Det gjelder deg også drittgrei hei hei! Det finnes jo ikke dårlig vær, som kjent, bare dårlige klær!!!

Skrevet

Hi hi, da skal jeg se etter dere:-)) For jeg husker nemlig deg;-)) Eller kanskje jeg skal spionere og se om du kjøper deg noe fint til dibbefesten;-) Hi hi, husk at jeg er Nancy Drew!

Skrevet

det er shopping som står fot tur her også

ha det så lenge!

Skrevet

Ha ha ha, skal huske på det! Skal se etter deg jeg også. Troe nemlig kanskje at jeg vil kjenne deg igjen! :-)

Skrevet

Hi hi hi, kanskje jeg må forklè meg da.......frem med skaut og solbriller......kanskje parykk.....hi hi hi..

Skrevet

Var det noen som kjente deg igjen, Klatten?

Skrevet

det lurer jeg på også.... ble du gjenkjent under den gule parykken? eller var det den som var årsaken til at du kom hjem med hårkur?

Skrevet

Jeg fant nesten ikke meg selv igjen jeg.........stort senter, masse mennesker.......skummelt.......men jeg tviholdt på hårkuren min jeg:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...