Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Pga jeg gir han drikke i kopp når han er bare 8mnd, siden han ikke suger lengre på flasken...kun tygger. Byttet til kopp pga å få nok væske i han (HUn skjelte oss ut i 3 timer om hvor vi mishandler ungen våres, at han blir underernært på kosen med flaske osv....selv om han har våres fulle oppmerksom ellers...masse masse kos ellers...) Og hun lyver oss rett i ansiktet, når vi sitter og diskuterer at vi ikke vil at ungen skal ha sukker i seg, så putter hun kake i munnen hans likevel....selv om vi strengt ga beskjed.....Herregud så sint samboeren ble da..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Hvis min svigermor hadde skjelt meg ut for det, så hadde jeg bedt henne dratt rett til h......... ut av mitt hus og hadde jeg vært hos henne så hadde jeg ikke stått å hørt på i 3 timer. hadde reist etter 10 min. Hadde gitt beskjed at om hun ikke respekterte deres ønsker ang sukker/kaker så trenger hun ikke komme/dere kommer ikke på besøk mer. Valget er hennes- Barnet er deres!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 11. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2006 Samboeren ga henne klart beskjed , men virker ikke som hun hørte likevel
lorie Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Ikke la svigermor ta kontrollen! Mi prøvde på samme måte, og vi prøvde å snakke med henne, men det hjalp dessverre ikke. Løsninga ble total taushet, ingen telefoner, ikke besøk hos henne og ingen besøksinvitasjon til oss. Etter 2 mnd kom hun på døra og lurte på hva som var galt. Da var hun klar for å høre på oss. En kanskje hjerteløs løsning på problemet, men hun holdt på å ta kontroll fullstendig. Nå er det ikke noe stort problem lenger, men prøver hun seg så sier jeg ifra om at det er min manns og mitt barn og vår livssituasjon.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 12. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2006 er i en slik sitasjon med mine foreldre...ikke hørt noe fra de på 3 uker nå....før pleide jeg å ringe hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå