Verbena Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Så i et innlegg lenger nede at pappan til teodor er fra Levanger. Kan jeg spøre hvem pappan er? hvor gammel han er osv? Kjenner veldig mange på levang, så kan godt hende at jeg vet av han! =)
Gjest Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Nå er både jeg og Teodor sin pappa fra Levanger da ( Jeg er fra Skogn ) Kan si så mye som at Teodor sin pappa har en enegget tvillingbror, de er 22 år Tror nok de fleste vet hvem de er.... Men hvem er du da....?
Verbena Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2006 Hmm... Skogn ja, vet du hvem Maria er? Hun h ar ei jente som ble 3 i oktober. Er fra troms jeg, men har vært noen ganger i levanger på besøk (nydelig plass). Også har jeg endel venner der (og 3 x`er).
Gjest Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Hmmm... Maria fra Skogn... Er hun gammel da? Kanskje jeg vet av noen av dine venner / ekser? Vet du hvem min sambo er da? Erik heter han.
Verbena Skrevet 13. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2006 Maria e vel 22, trur æ værtfall. Bjørn Marius (25, fløtta derifra no da men mora bor der enda) Espen (29, fra ekne. Har Gran i etternavnet) Bård (kjørte buss der sist æ hørt fra han, e fra ekne) D e de æ har hadd mest me å gjør. Men veit av flere da. Har hørt om de eneggatvillingan ja.
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 jeg vet hvem maria er..og espen fra ekne.. espen granlund ja:)
Gjest Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Har hørt en del om en Bård som kjøre buss Ikke sikkert at d e den samme Bård da.... Trur ikke æ veit om Maria... Ka har du hørt om tvillingan da?
Verbena Skrevet 14. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2006 Ikke nå spesielt, va bare nån som sa engang at der va ein av tvillingan. Og nå om at h*n lurtepå om foreldra så forskjell på de =P Har den Bård som du har hørt endel om kjøpt sæ hus ( eller va d småbruk kanskje, lenge sia æ har hadd nå kontakt me han) ved/på munkeby?
Gjest Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 E en del år sia æ har hørt nå om Bård... Så æ veit itj....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå