Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Jeg skriver for ei venninne, hun venter trillinger om en stund. Lurer på om noen har trillinger her som kan fortelle meg litt om hva slags hjelp man kan få fra kommunen, hvis man har krav på noen hjelp da. Har man krav på annen hjelp/ støtte? Hun og sambo har ingen barn fra før og dette var ikke planlagt. De er litt i sjokk ennå så jeg tenkte jeg skulle prøve å undersøke litt her inne for henne så lenge. Takker for all hjelp og gode tips :-) og skal senere be min venninne komme inn her selv.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Glemte å si at hun bor i Buskerud så om noen andre bor ikke så langt unna så har hun ønske om kontakt med andre i samme situasjon.
Miramor Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Jeg kjenner noen som har trillinger - og de fikk gratis bleier fra et av bleiefirmaene. Det er sikker noen firmaer som vil støtte med et eller annet hvis en spør. Fra kommunen vet jeg ikke. Sjekk med tvillingforeningen - de har egen trillingkontakt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Takk, jeg skal sjekke med tvillingforeningen. Har de nettside tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå