Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 ......her går det da i Pepsi...........det er godt, med isbiter i stort glass:-) men det er fordi jeg kanskje må kjøre bil i løpet av kvelden/natten......:-(
dritgrei hei hei! Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 har drukket et glass vann og to kopper te med melk og sukker. nam nam nam
Urtete Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 RØDVIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)))))))))))))))))))))))
Northernlights Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Pepsi her også. Koffeinfri diet pepsi for å være nøyaktig =) Skal jobbe i natt og i morra natt... Ikke ei eneste helg fri på kjempelenge! ':-/
phantomet Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Jeg har drukket et glass rødvin og farris.... Pepsi skal jeg trappe ned på....og så er det så himla vanskelig å sove etter en liter pepsi max har jeg merket...hahaha
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 Grønn Farris Bris... som alltid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå