dritgrei hei hei! Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 i dag tror jeg jeg har hatt noe stygt å si om alle jeg har passert på min vei, og ledd høyt av det etterpå... ropt til dritgreipappan så høyt og sinna, og blitt varm og tjukk og mutt etterpå... hmmm ... ikke spes sjarmis for å si det sånn, men jeg har møtt mange duster i dag altså, helt helt sant. akkurat nå kom jeg på at jeg har møtt mange utrolig vakre flotte mennesker også... hmm rart. jeg har følt mye for fremmede, det er vel det som er sannheten. også rydda jeg hele huset satte på en vask og støvsugde halve huset på 15 minutter... det i seg selv er jo også en litt fiffig detalj... jeg ler... blir man gal? er jeg gal? eller er det å få tanter på besøk, sånn generellt sett, i seg selv årsaken til litt sånn over-the-top oppførsel???????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Du er nok helt klart litt gal, men det skal du være glad for......Det heter seg jo at vi gærne har det godt - og det har vi jo;-)) Men tante Rød er ikke noe å snakke om synes jeg, mye hyggeligere med tante Brun, tante Fiolett, tante Grønn og onkel Blå igrunn:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 10. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2006 jeg likte aldri hun som var sinna... jeg tror det var tante fiolett... men onkel blå var jeg glad i.... for ikke å snakke om indigo i søplekassen. :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Hun var ikke så sint tror jeg.....hadde nok bare opplevd noe fælt i barndommen eller no :-/ Litt frustrert, eller kanskje hun hadde tante Rød!
dritgrei hei hei! Skrevet 10. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2006 mm... litt blue, med tante rød= tante fiolett!
Urtete Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Jeg digget tante Brun, for hun bakte bestandig pepperkaker (eller var det andre kaker?).................. Tante Rød er forresten noe dritt........... )))
phantomet Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Da kan jeg fortelle at idag var jeg innom barnehagen for å gjøre junior klar for bursdagfeiring rett etter barnehagen. Alle ungene satt inne i garderoben, og fikk utdelt litt frukt. Så ble det lest i boken om Tante Brun, Tante Grønn og Tante Fiolett.... Og det var helt stille.... Merkelig stille siden det var 17 unger der da. Alle koste seg med frukten og lyttet fascinert på HELE historien. Det er aldersspenn fra 3 (junior er yngst) til 5... Stemningen var så fin at jeg ble bare stående der og nyte det...
dritgrei hei hei! Skrevet 10. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2006 ja det er det faktisk... åååååååååååååååååååå, hei urtete, hvordan har du det? hvem e du egentlig? jeg blir alltid så blid når du er her.... jippi! danse... jeg ser for meg hvordan du har det hjemme og sånn.... det er gøy!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 Jeg elsker de bøkene.....husker dem fra jeg selv var barn og gikk i barnehagen:-) Og har lest de for mine store jenter og gleder meg til Hannah blir så stor at jeg kan lese de for henne:-)) Nå vil hun mest rive og spise bøkene....
Urtete Skrevet 10. november 2006 #10 Skrevet 10. november 2006 Jeg blir glad når du er her også, Dritgrei!!!!!!!!!!!!!!! Hvordan har jeg det hjemme, da?? La meg høre!!! )
dritgrei hei hei! Skrevet 10. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2006 du har i alle fall et stort ganske gammelt spisebord, vakre gamle vinduer og stearinlys... også lukter det sånn god hjemmelukt. blanding av te og vin og hvitløk og rene klær ..... veldig koselig hos deg inni mitt hode :-)
Urtete Skrevet 10. november 2006 #12 Skrevet 10. november 2006 Halvgammelt spisebord, ditto vinduer, te, vin, hvitløk og stoooor mengde klesvask - ikke langt unna sannheten, Dritgrei!!! ;o))))))))
dritgrei hei hei! Skrevet 10. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 10. november 2006 se der... ikke dårlig. phantomet sier jeg er forelska, og det er jeg jo... i hele denne gjengen og i deg. he he he he...I alle fall hvis forelskelse er sånn god varm, jippi følelse som gjør at jeg er interresert i hva som blir sagt og gjort, og at det faktisk preger meg det som skjer både med, og mellom dem jeg er "forelska" i - ja da er jeg forelska! jeg svarte at man må jo bli forelska før man finner varig kjærlighet. da jeg fant phantomet ble jeg joo så forelsket at jeg lå våken ei natt fordi jeg hadde kalt henne for bedreviter HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA jeg kjenner at jeg er dritfornøyd med gjettinga jeg!
♥Snulder Skrevet 11. november 2006 #14 Skrevet 11. november 2006 Hvis jeg skal svare for bare Tante Rød.....og ikke brun, fiolett osv... så er jeg superbitch sånn cirka 2 dager før hun ringer på døra! Blir irritert på alt og alle.....Får selvsagt kjempedårlig samvittighet når jeg glefser uten grunn til ALLE! Men har lært meg å si til samboern hvorfor jeg er så irritabel....
ettbarnsmammaen Skrevet 11. november 2006 #15 Skrevet 11. november 2006 Tante rød har jeg heldigvis ikke sett noe til foreløpig etter fødselen, og hun kan bare fortsette med å holde seg borte!! Savner henne ikke selv om hun ikke var nevneverdig plagsom, men litt styr er det jo.
dritgrei hei hei! Skrevet 11. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 11. november 2006 mm styr er i grunnen greit, men uberegnelighet og følelser på utsiden kunne jeg godt ha sluppet.... du må nyte så lenge det varer! :-)
Maud Skrevet 11. november 2006 #17 Skrevet 11. november 2006 Jeg husker ikke helt hvordan jeg fungerer med tantebesøk. Flere år med p-piller ble etterfulgt av langt svangerskap (egentlig var det tre da, bare et ga resultat...), ingen tantebesøk før jeg etter 8 mnd startet på minipiller. Nå har jeg sluttet, kan svare deg om et par uker tenker jeg. Tante Brun var helt klart min favoritt og onkel Blå var skummel!
ettbarnsmammaen Skrevet 12. november 2006 #18 Skrevet 12. november 2006 Å ja!!! Nyter det i fulle drag! Virkelig noe jeg er takknemlig for! :-) Men jeg er vel ikke den eneste her inne som ikke har sett henne siden fødselen? (Den var for ti måneder siden.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå