Ella og tre små blå <3 Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Er 28+1 og endelig i 3. trimester:o) - Og i går kom vogn og stellebord i hus, og jeg ble vekka for første gang av en vilter liten gutt i magen:o) Begynner å bli mer og mer virkelig det her, og jeg gleder meg over hver dag for tiden, tross ryggvondt og halsbrann. Ganske deilig å gå rundt slik i en liten lykkerus egentlig.... Ikke sikkert jeg sier det samme om 2 mnd, he he, men akkurat nå synes jeg bare det er strålende å være gravid og ser fram til mine siste 12 uker! Lykke til til alle dere andre her inne!
stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Ja, vi er heldige som er gravide (selv om det er svært vondt-ubehagelig til tider). Velkommen hit forresten. Håper de siste ukene dine går fort! Har selv bare 13 dager igjen og er drit lei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mamma'n til Julian Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Velkommen til siste trimester. Tida flyr. Ikke lenge siden jeg kom over hit. har vare 9 dager igjen...puh...lei...ja...
Gjest Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Gratulerer så mye! Kan jeg spør om en ting? Om du holder til på Lillehammer eller omegn?
Ella og tre små blå <3 Skrevet 11. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2006 Så hyggelig med så mange positive tilbakemeldinger! Og til Januarbaby07 og LIve i magen! - jeg holder nok ikke til i Lillehammertraktene nei:o)
:*lillefru*:har født*: Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Velkommen hit, lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå