Gå til innhold

Så var det endelig min tur til å komme hit! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 28+1 og endelig i 3. trimester:o) - Og i går kom vogn og stellebord i hus, og jeg ble vekka for første gang av en vilter liten gutt i magen:o) Begynner å bli mer og mer virkelig det her, og jeg gleder meg over hver dag for tiden, tross ryggvondt og halsbrann. Ganske deilig å gå rundt slik i en liten lykkerus egentlig.... Ikke sikkert jeg sier det samme om 2 mnd, he he, men akkurat nå synes jeg bare det er strålende å være gravid og ser fram til mine siste 12 uker!

Lykke til til alle dere andre her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi er heldige som er gravide (selv om det er svært vondt-ubehagelig til tider). Velkommen hit forresten. Håper de siste ukene dine går fort! Har selv bare 13 dager igjen og er drit lei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Velkommen til siste trimester. Tida flyr. Ikke lenge siden jeg kom over hit. har vare 9 dager igjen...puh...lei...ja...

Skrevet

Gratulerer så mye! Kan jeg spør om en ting? Om du holder til på Lillehammer eller omegn?

Skrevet

Så hyggelig med så mange positive tilbakemeldinger!

Og til Januarbaby07 og LIve i magen! - jeg holder nok ikke til i Lillehammertraktene nei:o)

Skrevet

Velkommen hit, lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...