Gå til innhold

Veldig ekkelt!! Alvorlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ville vite hvor man kan få tak i billige spy cam(arbeider ikke så inntekten min er minimal), eller fins det noen man kan ringe foruten politiet for hjelp

saken er at jeg tror samboer har sex med meg når jeg sover(jeg sover tungt), han har innrømmet å ha gjort det før og sier han ikke gjør det nå.

Men feelingen er der noen morgener og jeg føler for stor skam til å spørre om det..og ikke sier han noe.

Hater at jeg sover så tungt, hater at hvem som helst skulle kunne ha sex med meg mens jeg sover........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spy cam er neppe billig, men her er det vel situasjonen som er verst - at du veit han har gjort det før er ingen vinner. En sånn mistillit kan du ikke leve med, kan du det? Skamfølelsen er det han som skulle ha, men dessverre er ikke våre mentale mekanismer alltid så gode som man skulle håpet... Det er et så totalt tillitsbrudd - det er overgrep at han har gjort det før, og om du mistenker at det fortsatt er sånn ser vel ikke framtida for forholdet så lys ut. Dere trenger hjelp, både hver for dere og som par, om du tenker å fortsette som par, da...

Skrevet

Kan liksom ikke gjøre noe da jeg ikke har bevis..:(

Skrevet

finnes webcamera som slår seg på ved bevegese, vet ikke hvor mye det koster, + - en tusenlapp tipper jeg... Får camera fra ca 500 men vet ikke om de har den funksjonen... Men de er ikke noe bra i mørket da... :/

Uff... stakkars deg... :-( Ikke gøy å ikke vite da... Synes det er skikkelig slemt om han gjør det.. Iallefall om han vet du ikke liker det... :-(

Klem

Skrevet

Hva med en liten lydløs båndopptager som du kunne slå på før du la deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...