Gå til innhold

Hva skal dere i helga da?


*Mustang Sally*

Anbefalte innlegg

I dag har snuppa bursdag. Sambo sin datter altså. Hun ble da 8 år gammel så i morgen skal vi på lekeland og på søndag er det selskap=)

 

Dere da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes koselig ut!!

Jeg studerer og må skrive på 4 store,kjipe oppgaver. Har aldri vært så umotivert før i mitt liv, men må jo bare gjennom det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har min mor på besøk og prøver fortvilt å skjule for henne at noe vokser i meg, vil vente litt enda...Er kvalm og trett og skal på jobb i kveld:( I dag er en dårlig dag... Kos dere med selskap, det høres gøy ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Eg er så trøtt heile tida, men eg prøver å holde meg våken så eg kan lese til dei åtte eksamenane eg skal ha i januar. Det blir ein del smålurer på sofaen med bikkja. Her er det eit ganske tett student miljø, så eg jobber med gode grunner til å ikkje drikke rødvin på quizkveldene lenger.

 

Ønsker dere alle ei god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke mange her er til å holde tett. Jeg klarer ikke det jeg. Selv om jeg vil.

 

Det ble ikke lekeland, men badeland i dag. Første gang for lillegut på 13 mnd. Han storkoste seg. Hadde han i slynga (Maya wrap slynge) i vannet. Og det var kjekt.

 

kos dere videre. Enten det er jobb, lekser eller kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...