Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 He he he he he, her legger jeg inn innlegg om dere vil le, og ingen legger engang merke til at jeg har glemt å legge ved linken!!!!! Jøssenavnaeremuligdettahera?? NÅ LER JEG SÅ JEG SNART TISSER I BUKSENE MINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA og her er linken ;-)) http://www.flake.com/index/giggling_baby_is_comedians_dream_audience.html
dritgrei hei hei! Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 nå ler jeg enda høyere... for jeg trodde du mente denne siden vår...... men du hadde altså et alternativ... hahahahahahah :-)
♥Snulder Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Vi er verre attpåklatten! Myye verre...
dritgrei hei hei! Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 kom ikke inn der jeg, men jeg koser meg veldig med dere også og ler høyt av dere så det holder for meg på en fredagskveld. :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2006 Ha ha ha, jeg ler og ler og ler og ler.......tenk åssen det blir om en uke da! Med alkohyler innabords.......hjelpeseg.....kanskje jeg rett og slett må kjøre bil.....;-))
moffi Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 J4eg lo ikke såååå mye av videoen nå Klatten, fordi jeg ville inn å sjekke moroa med dere i stedet:) Var rett og slett litt for stressa! Men herregud! Fantastisk søt da......utrolig:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Se her ja, her var linken.. Men ja, like sløv.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 Nei, det er bare du som er sløv...............................
Maud Skrevet 11. november 2006 #9 Skrevet 11. november 2006 Den var morsom! Det finnes ingen ting som får meg til å le lettere enn en baby som ler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå