Gå til innhold

Funnet navn!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et navn bør vel være mer enn stilig...

Stakkars unge siden han får hele to rare navn... Timian er et krydder! Neo fra Matrix??? Kunne holdt med ett av dem. Og heller et litt vanligere ved siden av. Så kan han når han blir eldre velge litt. Feks. jeg heter ..... N. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

seriøst??? Har aldri villa oppkaldt sønnen min etter ett krydder..

Med mindre jeg ville at han skulle bli ett mobbeoffer da:)))

Får du en til sønn kan du jo kalle han opp etter oregano. Får du tvillinger passer det jo da med salt og pepper.hahahahaha:)))

 

*sorry den syke humorn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk 19 som heter det i Norge.Hva med f.eks. Sol,Dag,Stein,Bjørn,Bjørk,Vår;Storm;Lykke og Saga er ikke det også noe annet enn bare et navn.........?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stilig i mitt hode... Ble jo ekstra pes at det ble to N'er etter hverandre...

 

Timian var finest alene. Hvorfor i alle dager trenger du flere navn etter et så sjeldent navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, rett og slett ikke fint...

Går det virkleg ann og gi barna så "fæle" navn, en tenker ikke mye på barnet som skal leve med navnet da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he! Mange snedige kommentarer til dette navnet.. Ville nok valgt bare et av dem jeg også, de passet liksom litt dårlig sammen.

Skal jo ut i jobb når han blir stor også...

Men men.. Lykke til i allefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Neo er veldig fint!! hadde det på listen min selv, men nå får vi en jente til så da får jeg spare det. he he.

Hva er galt med spesielle navn? Synes det er kjempe kjedelig med 5 pr 20 barn som heter det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig på en tegneseriefigur kanskje.... beklager men dette er ikke et NAVN. Klar over at du mener stein, vår osv. er i samme kategori, men jeg er ikke enig...disse er det navn-tradisjoner på. Synes det er tragisk at noen får lov til å kalle ungene sine Timian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, det synes jeg ble litt for sært. Begge navnene er jo hva folk flest ville si er ikke navn i det hele tatt, bare "krydder" og "ny". Nytt krydder?

Timian alene går det vel kanskje an å venne seg til, særlig hvis han har et normalt etternavn og ingen mellomnavn. Er enig i at Timian i seg selv høres søtt ut. Men som navn på en voksen mann? Hmm, er ikke sikker!

Ikke meningen å fornærme, men du ba jo om vår mening! ;-) Regner med du allerede har bestemt deg uansett, eller var dette bare en tullemelding...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja... jeg kjenne noen som kalte ungen sin linus balthasar. Helt sant! en anen gutt jeg vet om heter leo-pål.... da er kanskje ikke timian så galt? Vet om to som heter det, men likte ikke dobbeltnavnet, og synes personlig at timian er litt for søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...