phantomet Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Jeg tror vi må treffes igjen! For etter den spørreundersøkelsen din var det veldig mye som var gjenkjenbart... Nå leste jeg at du har drevet å falt av hester også...*kremt* Vel jeg tror det hadde vært artig med en slik tusen spørsmåls runde, og sett hvordan vi havnet i lende...*skratter* PS Har nå endelig fått renset akvariet, og ser at vi er klare for å suplere med flere fisker..
moffi Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Praktbotiaer er noen av mine elsklingsfisker:) De er så søte. Som runde stripete humler med bartefanter i ansiktet:) Og gullfisk, men de passer ikke med andre fisk.... Jo du! vi skulle hatt oss en skikkelig lang ridetur sammen i Sørkedalen vi...en fin vårdag med hestehov i grøfta og pulverkaffelatte og varmt vann på termos. Et saueskinn å sitte på En bekk og litt utsikt:) Nå? Hva sier phantomet?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Vet ikke hva phantomet sier, Moffi, men jeg sier gjerne ja takk til det!!!!
phantomet Skrevet 10. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2006 Jeg er med!!!!! Hurra! Ridetur er stor stas...godt jeg har beholdt det mestnødvendige utstyret just in case. Jeg skal sjekke de praktbotiaene...se om de passer med de andre.
phantomet Skrevet 10. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2006 Og så gøy trollet om du blir med!!! Knall!!!
moffi Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Til våren er bebbisene store så vi kan stikke av fra dem...HEHE;) Men vi skal møtes på mandag og, vet jeg vel! Hurra for oss:)
phantomet Skrevet 10. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2006 ja...jeg lager den lange listen med spørsmål ferdig i helgen??*ler* så kan du bruke hele mandagen på å svare....? tjihi
moffi Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 Hva med å konkurrere oss i mellom om hvem som er mest "anna fra ødemarka"? :)
phantomet Skrevet 10. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 10. november 2006 Tror kanskje du vinne...selv om jeg har noen ess i ermet...*ler hemmelighetsfullt*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. november 2006 #11 Skrevet 10. november 2006 ...eller hvem av dere kan etterligne Olga Marie best? I for eksempel Hurra for deg;-)) Det var noe det tenker jeg.......og moffi, det hjelper ikke å ha en pen stemme da altså - her snakker vi Olga Marie!!! Hi hi hi, vi tar den på festen da jenter - konkurransen altså!!! ...........fniiis.....................enda større sjanse for at vi ender opp med en restaurant i fanget da:-))
phantomet Skrevet 10. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 10. november 2006 Du er vill du Klatten...Men det aner meg at vi kommer rett bak deg som backup...*ler* ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ som jeg gleder meg nå!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. november 2006 #13 Skrevet 10. november 2006 Søsteren min hadde en liten fin lapp hengende på kjøleskapsdøren sin i mange år og der sto det: "Om Gud skapte meg stygg - javel, men kjedelig - nei fy faen!" (unnskyld, ikke pent å banne, men det sto det da;-))
phantomet Skrevet 10. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 10. november 2006 *ler* Og dermed ble min påstand bekreftet... Jeg var forresten ikke der da du sa "Hei"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. november 2006 #15 Skrevet 10. november 2006 Hi hi, skjønte det.....er ikke logget på der bestandig....men noen ganger....og så blir jeg kastet ut av barna noen ganger.....de bosser litt med mamman sin de:-))
phantomet Skrevet 10. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 10. november 2006 Synd...for nå er det morsomt!! *ler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. november 2006 #17 Skrevet 10. november 2006 Ja altså, jeg er her jeg:-) Skal snart kjøre en tur og hente min mor hos søsteren.....og kjøre henne hjem. For hun har nemlig drukket litt rødvin :-))
dritgrei hei hei! Skrevet 10. november 2006 #18 Skrevet 10. november 2006 hvor er dere? jeg vil og være med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2006 #20 Skrevet 11. november 2006 Jeg vil ha en Islandshest altså! Og Palettsiklider er også fine fisker. Litt skye da.... Kampfisk! En blå en!
phantomet Skrevet 11. november 2006 Forfatter #21 Skrevet 11. november 2006 Ciklider kan du få ha ifred for meg...De er for agressive..ihvertfall de vi har hatt...*smiler* Jeg liker små søte snille fisker jeg...må freshe opp akvariet før festen, så har jeg noe å prate om, dersom vi renner ut for temaer...*skratter*
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2006 #22 Skrevet 11. november 2006 Er det en ting jeg føler meg temmelig sikker på så er det at vi ikke går tom for temaer... Tror det bare er å begynne å øve seg på å snakke fort, høyt og lenge uten for mange pauser.... Hvis du stopper opp og slipper andre til, kan det hende det tar tid før du får sjansen igjen ;-))) Mine Siklider var kjempesøte....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå