Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Da må du gå inn på denne siden og se og høre - Helt herlig!!!
moffi Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Skulle ønske jeg kunne høre latteren og stemmene helt på ordentlig jeg:) Hadde vært vakkert:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2006 Det er bare helt utrolig herlig å høre på ja:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 hehe... jeg ler .... det er kult å vite at det sitte ren hel haug med folk rundtomkring og er like blide som meg. jippi hurra pimpamiraaaaaaaa
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Denne siden her er fryktelig morsom.... men jeg hører ikke en dritt....Men det gjør jeg jo aldri ;-))))
moffi Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Er det pc en min som fusker? Først er det ingen innlegg her, så plutselig har jeg gått glipp av hele dialoger? Av og til lagres ikke det jeg sier heller, men dukker opp nederst på siden lenge etter. Rart?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Skal det være med en link eller??? Mulig det bare er jeg som hører litt dårlig, visste ikke at det var lyd her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå