Gå til innhold

Lyst til å le litt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må du gå inn på denne siden og se og høre - Helt herlig!!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne høre latteren og stemmene helt på ordentlig jeg:):) Hadde vært vakkert:)

Skrevet

Det er bare helt utrolig herlig å høre på ja:-))

Skrevet

hehe... jeg ler .... det er kult å vite at det sitte ren hel haug med folk rundtomkring og er like blide som meg. jippi hurra pimpamiraaaaaaaa

Skrevet

Denne siden her er fryktelig morsom.... men jeg hører ikke en dritt....Men det gjør jeg jo aldri ;-))))

Skrevet

Er det pc en min som fusker? Først er det ingen innlegg her, så plutselig har jeg gått glipp av hele dialoger? Av og til lagres ikke det jeg sier heller, men dukker opp nederst på siden lenge etter. Rart?

Skrevet

Skal det være med en link eller???

Mulig det bare er jeg som hører litt dårlig, visste ikke at det var lyd her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...