Gå til innhold

haha.. biomor er gravid....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da får jo barnet/a to småsøken da. :-D

syns du ikke det er fint du da?

Skrevet

hadde mora vært ok i hodet, hadde det vært kjempe kos :o) og mor har et barn på 1 1/2 fra før..

Skrevet

Det er vel også du som hadde den der stesønnen din kom på besøk uten å ha med penger til mat. Hvorfor ler du da når hun i dine øyne ikke skulle hatt barn?

Skrevet

Ok. Men det er helt vanlig å få neste når yngste er 2,5 år, så det er ikke sikkert det er fordi du er gravid ;-) Og forhåpentlig så går det nok bra, for selv om biomor ikke er riktig i hodet som du sier, så kan det jo hende at hennes sambo er det, og da er det jo hyggelig likevel ;-)

Skrevet

vell.. han var en veldig ok person, før de ble i lag.. jeg og mannen min bel veldig glad , da de ble sammen, tenkte på hvor flott det var for sønnen, å få et stabilt hjem, men.. han tar ingen annsvar for guttungen.. bryr seg ikke om stesønnen.. det er bare hannes barn han bryr seg om.. noe som tynger mitt hjærte veldig..

Skrevet

Så koselig da :o)

Jeg og biomor gikk gravide samtidig. Kun 3 uker mellom barna.

Synes det er kjekt. Når vi møtes leker barna godt sammen og stedatteren min "passer" på dem og leker med dem og viser dem stolt frem til venninene.

Skrevet

flott at du og biomor fungerer så bra sammen da.. du som skriver over om hvor flott det er at de er gravide sammen... men tror ikke lillespire, synes det er noe koselig, hvis du har lest hennes andre innlegg, ville du kanskje forstått det...

etter å ha lest mye av det du skriver lillespire, håper jeg at dere får stesønnen din boende hos dere snart, spesielt når biomor er gravid på nytt. lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...