Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Er 40+4 i dag, og har gjennom dagen hatt rier med 10 -15 min mellomrom.Tydeligvis at noe begynner å skje..Men det jeg lurer på er om smertene på riene kan variere i styrke, eller er det vanlig at de er like vonde.Håper noen kan svare meg.
tullla Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Her varierte det noe ja.. Noen var forferdelig vonde så jeg bare måtte ned på kne, mens andre var mer overkommelige. Etterhvert ble alle like vonde (eller jeg husker ikke at det var noe forskjell ihvertfall, mulig det var det!)
KMB Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Blir vondere og vondere, slik jeg husker det!
Kreps-77 Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 De første riene jeg fikk begynte i 03.30 tiden den dagen snuppa ble født. Riene kom med 10-15 min mellomrom, men de var til å leve med. Gikk i butikker og var på jobb noen timer. Jeg syntes riene ble vondere etterhvert. Ble så vondt til slutt, at jeg dro på sykehuset selv om jordmor der syntes det var litt tidlig. Da var kl 17.15, og lillegullet ble født 19.03:-) Ønsker deg lykke til med fødsel og den lille:-)
Phobia Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Ja smertene kan variere. Du kan også ha rieaktivitet i flere dager før fødselen. Det hadde jeg. Nå det gjelder når selve fødselsriene virkelig begynner så er du IKKE i tvil for å si det slik:) Lykke til - du går spennende dager i møte !
2nj♥ Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Sist gikk jeg hele dagen med rier med ca 10 min mellomrom, disse syntes ikke jeg var vonde, så tenkte egentlig ikke at det var rier engang. Så på ettermiddagen gikk slimproppen og like etter det ble riene kraftige, vonde og med bare 1-2 min mellomrom. På natta ble gutten født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå