Gå til innhold

Trenger råd ang sopp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vert veldi plaga av sopp etter at jeg slutta på pille, får det en gang i mnd, å er DRITTLEI nå.

Noen som har noen råd om hvordan jeg kan unngå det?

Canesten funker ikke lengre, men jeg bruker en sånn gel som skal normalisere, hele tiden. Har ikke sukkersyke, bruker ikke stramt undertøy i syntetisk stoff og har ellers god helse og er mye aktiv.

Noen som har noen råd, byner å bli desperat, legen vet jo ingenting!

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest at det hjelper å spise natruel yoghurt, men har aldri testa det selv. Biola blir vel også noe av det samme!

Bruk sebamed intimsåpe!

  • 4 måneder senere...
Skrevet

dropp sukker og gjær.

spis usukret yoghurt.

spis melkesyrebakteriekapsler.

bruk vaginal kapsler med melkesyrebakt.

drikk godt med vann.

bruk lactacyd såpe etc.

 

det tar litt tid å bli kvitt det....men er verdt det..

Skrevet

Som hun over her sier. Kutt ut gjær og sukker, så tror jeg du er lagnt på vei allerede. Og biola.

Lykke til det der er helt jævlig, det vet jeg. Håper du blir kvitt det.

  • 1 måned senere...
Skrevet

Vivag vaginal kapsler og vivag såpe er også bra!!! Kjøpes på apoteket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...