Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Har vert veldi plaga av sopp etter at jeg slutta på pille, får det en gang i mnd, å er DRITTLEI nå. Noen som har noen råd om hvordan jeg kan unngå det? Canesten funker ikke lengre, men jeg bruker en sånn gel som skal normalisere, hele tiden. Har ikke sukkersyke, bruker ikke stramt undertøy i syntetisk stoff og har ellers god helse og er mye aktiv. Noen som har noen råd, byner å bli desperat, legen vet jo ingenting! Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Har lest at det hjelper å spise natruel yoghurt, men har aldri testa det selv. Biola blir vel også noe av det samme! Bruk sebamed intimsåpe!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 dropp sukker og gjær. spis usukret yoghurt. spis melkesyrebakteriekapsler. bruk vaginal kapsler med melkesyrebakt. drikk godt med vann. bruk lactacyd såpe etc. det tar litt tid å bli kvitt det....men er verdt det..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Som hun over her sier. Kutt ut gjær og sukker, så tror jeg du er lagnt på vei allerede. Og biola. Lykke til det der er helt jævlig, det vet jeg. Håper du blir kvitt det.
hønetuppa ønsker barn Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Vivag vaginal kapsler og vivag såpe er også bra!!! Kjøpes på apoteket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå