Gjest Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 tusen takk for oppmuntringer alle sammen. hs mente han kunne være for liten til å reagere med å snu seg etter lyden,men hvis det ikke retta seg til 3mnd kontroll,så blir han henvist. min jr brekker nesten nakken hører han noe,hehe. uansett,mamman er beroliget enn så lenge,mormor er fornøyd,og DET ER FREDAG =0) det betyr,slappe av,kose seg,å bare huske å ta helgevasken før det blir natta......hehe. å..hun mente lille pingotitt kom til å klare å krabbe innen han var 4mnd..!! sa jo mormors gull var tidlig ute =0) takket være at dere lot meg syte litt i dag,så er dagen redda =0) jeg gir dere alle 10 poeng !! for tolmod med meg,klokskap,snillhet,morroheter,gode råd...ja alt !! og dere får 20 i stil også,heheeee.... verdens beste side å være på er her,takket være alle dere.=0) hmmm.....ble det for mye??? (møllers tran)....tjihiii god helg og kos dere masse =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Så flott å høre at dagen din er bedre enn i dag tidlig:-)) Det er noe med å få litt trøst og oppmuntring ja, og i tillegg få gode beskjeder av hs, da er livet topp igjen da:-)) Hipp hurra - kos deg i helgen du, med store og små:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Så hyggelig å høre at du har det bedre! Ha en riktig god helg!!!!!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 aldri for mye - jeg suger det til meg, klapper i hendene for deg, og tar i mot det jeg får tilbake... skal vi danse? he he he he slapp av med unger og barnebarn og nyt alle sammen, tenk du har en hel flokk....! heldigpromp er du! :-)
Gjest Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 jr skal ha mat,men jeg måtte bare in hit en tur til...=0) jepp da.kan danse polka...eller noe annet med sprell i?? hohoho.... jeg slapper av...så godt det lar seg gjøre med ryggverk ala %"(/&%... barnebarnet har smelta meg enda mer med sitt glis i dag,og reagerer fremdeles ikke,hehe.men jeg tar det med ro =0) jr har smila og oia mye.er blitt mere liv i rakkern etter en uke med forkjølelse og slapphet =0) å jeg har gjort noe morro,eller muligens dumt..... har bestilt smokker til di to...en som er selvlysende lite ansikt,og en som ser ut som tenner........hehehe....tror galskapen har tatt meg....!! godt det er en stund til jul.så får jeg ombestemt meg og gjemt di...=0) heldigpromp og ......hissigpromp...alt etter som =0) nattinatt dere =0)
dritgrei hei hei! Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 du må jo ikke gjemme dem, du må bruke dem... små teite duppedingser er artig, bare det ikke tar helt av! sov godt du også, og ikke gruble for mye er du grei, bare slappe av, og sove!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå