phantomet Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 at barna her i huset har et rikere sosialt liv, trener mer, er oftere på kino, konserter og teaterdeltar, deltar jevnlig i selskapeligheter og utvikler seg til mer drevne partyløver enn de voksne.. Selv 3 åringen er mer på farten pga invitasjoner enn foreldrene... Ja rart hvordan utviklingen innhenter en.. og der følte jeg meg brått særdeles satt og foreldet... jaja..rullatorinnkjøp og seniorformiddag på eldresenteret neste...
dritgrei hei hei! Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 jeg ler av deg... du har rett, nå begynner det - vi kan i grunnen bare legge oss ned å skrumpe inn med en gang... gamla! vi får bare vifte litt mer med halen og svinge oss litt og vips så leder vi igjen.... om noen år leder vi :-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Men vi skal erobre Oslo neste fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå