mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 lager sånne lyder som er så høye at jeg er redd vinduene sprekker. Men jeg vet på en annen side alltid hvor han er da.
hypersusmor Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Jeg har vurdert innkjøp av hørselsvern...
♥Snulder Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Ja de er fine når de tester ut stemmen sin! Vil nok anbefale hørselvern ja... gjerne sånne traktor-kara har med innebygd radio!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 He he he, det er sånn Hannah gjorde for en stund tilbake det, bare at hun hørtes ut som en skjæreunge - og da tuller jeg ikke. Var noen her inne som var med på et treff på Ski storsenter og da hørte en jo datteren min over hele senteret.....hun var svært stolt av den lyden, men har heldigvis dempet seg noe ned....for det kunne vel rett og slett bli litt mye lyd til tider:-) Men som du sier, kjekt å vite hvor de er til enhver tid ja;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå