Gå til innhold

Vaksine mot vannkopper?(samme som vaksinedebatten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir litt provosert når jeg hører på nyhetene i dag at det ut fra samfunnsøkonomiske hensyn har kommet forslag om å innføre en vaksine mot vannkopper til våre små!! Foreldre er hjemme fra jobb 2 uker når barna er syke...... Har noen tenkt på hva vi utsetter barna med ved å gi dem alle disse vaksinene? Vannkopper er vel ikke farlig, og stort sett ganske lite ubehagelig også for de fleste barn i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig enig med deg. Mine barn har fått alle vaksiner som de skal og det mener jeg er riktig, men vannkopper er vel ikke farlig for noen? Hvilke bivirkninger har en vannkoppvaksine? Særlig praktisk er det ikke å være hjemme med syke barn i 2 uker, men dette er vel strengt tatt å strekke det hele litt vel langt.

Av og til kan vel naturen få lov til å gå sin gang? Det er barn vi snakker om ikke maskiner...

Skrevet

Har faktisk hørt at det også er forslag om å legge inn vaksine mot omgangssyke i det normale vaksinasjonsprogrammet. Vesla mi får de vaksinene hun skal, men vaksine for vannkopper og omgangssyke skal hun ikke ha. Skal ikke være nok at det ikke passer at de er syke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...