Gå til innhold

Gutten min gulper og gulper og gulper, blir litt sprø ja :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite sutre innlegg fra meg idag... gutten min på 7 uker gulper og gulper hele dagen. Ofte misstenker jeg at han ikke har noe melk igjen i magen fordi han igrunn har gulpet/spydd opp imponerende store mengder. Gulper rett etter mat, en time etter mat, i oppreist stilling eller liggende stilling. Bruker sikkert 15 store gasskluter om dagen bare som gulpekluter hehe, og om jeg låner han bort til venner og bekjente må det følge med en liten advarsel og klut.

Om kvelden må han spise, opp og rape/gulpe.. legges ned.. vente litt.. opp igjen.. rape/gulpe.. osv.. om han er så uheldig å sovne stakkars, så våkner han med et skrik, og så er det opp igjen.

Håper dette gir seg i løpet av relativt kort tid! Flere som sliter litt med gulpebarn?

Suttrete hilsen meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, min også. Han får mme da. Prøvde å redusere mengdene med mat men da blei han helt fra seg. Hylte, klorte seg i ansiktet og beit seg hardt i armen. Da synes jeg det er bedre at han gulper en hel haug. Stakkars småen som ikke skjønner at mindre mat av gangen er til hans eget beste:)

Men det er jo også litt morsomt at når jeg advarer slekt og venner om at hvis de holder ham får de gulp på seg, så avfeier de meg som sutrete og så sitter de der med MASSE gulp på gensere, bukser og i håret og prøver å smile og si at "det er jo ikke så farlig og stinker ikke såååå ille,,,"

Skrevet

Hei

Huff vet hvordan du har det...Har ei jenet på snart 4 mnd som har gulpet mye siden hun var født, et voldsomt gris:) Hun er er nå begynt å blitt bedre, men det er fortsatt en del gulping. Det høres nok litt rart ut, men vi er på en måte blitt vant til det og har innvistert i mange fine smekker og kluter:) Sikkert ikke noe trøst..

God klem til deg.

Skrevet

Hehe, ganske artig å måtte gi med en gulpeadvarsel når man låner bort babyen ja. Gutten min og gulper stort sett på alle som holder han, slår aldri feil, hehe.

Skrevet

Hei!

Den første datteren min gulpet masse! Hun gulpet til hun var 9mnd! Derfor var det ikke noe sjokk da det viste seg at lillesøster også er en storgulper! Hun er nå 6 uker og gulper masse! Jeg må skifte på henne og meg selv flere ganger om dagen. På natten sover hun i ullpysj fra Janus sånn at hun ikke skal bli kald selv om hun er våt.

Jeg er så vant til gulp nå at det ikke gjør meg noen ting lenger å ha en gulpebaby :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...