Isabella og Casper´s mamma Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Snuppa mi er 3 mnd og veldig vanskelig å legge om kvelden! Pleide å legge henne i 20 tida på kvelden men det var helt umulig. Nå har jeg begynt med kl 19 (FØR hun blir overtrøtt) og det fungerer litt bedre. På dagen har hun aldri sovet i senga si på soverommet. Da har jeg hatt henne i bagen til vogna eller i vippestolen (ligger helt flatt) men hun sover aldri noe lenge eller godt der lenger ... Nå la jeg henne inn i senga for jeg så at hun var veldig trøtt. Hun lå der og pludret litt og nå sover hun søtt ... Da tenker jeg: Kan det at hun sover der litt på dagen også faktisk hjelpe henne til å få et "bedre forhold" til senga si?? Skjønner dere hva jeg mener? Omgivelsene er jo helt annerledes da ... Det er lyst, gardinene er ikke trukket for og døra til stua er helt åpen og her er det full musikk På natten er det jo stikk motsatt I tillegg får hun en mye bedre dupp på dagen ved å sove der! Hører gjerne erfaringer og meninger )
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 10. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2006 dytter denne opp en gang jeg ...
Gjest Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Hei. Gutten min sover alltid i senga si på rommet sitt, om det er dag eller natt. Er som hos deg, lysere, mer liv på stua osv. når han sover på dagtid. Om kvelden er det helt mørkt, døra igjen og stillere på stua. Han har aldri hatt problemer med å skille mellom dag og natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå