Gå til innhold

Hva er det som skjer?? (skulle hatt tr for 5 dager siden)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Jeg er en sånn pergo-dame...he he.. ferdig m kur 2 som var dobbel. Nå skulle jeg hatt mens for snart 5 dager siden, men det kommer bare bittelitt blod av og til (kun i går og i dag) ....det så vidt jeg kan se det på papiret...men det er ferskt blod.... Ellers har jeg vonde pupper og andre mens symptomer..

Noen som har opplevd noe lignende???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du testet? Det kan jo være klaff? Ellers er det ikke godt å si hva det er.

Skrevet

Håper det har klaffet for deg!!! Er på min 1 dobble pergokur selv, så er spent om jeg får lengre syklus også. Hold oss oppdatert! :-)

Skrevet

Hei igjen:-)

Jepp fikk lengre syklus m pergo.....men nå er jeg på dag 35 eller 36 så det var veldi g hvor lang den skulle bli.

Men føler meg ikke gravid....føler heller at mensen kommer snart....slik han alltid gjør når jeg begynner å håpe.

Har ikke testet meg fordi hver gang jeg tester meg så får jeg mens like etter....og det er alltid en stor nedtur....

håpe....håpe....håpe....

....nei...tørr ikke...tørr ikke....tørr ikke....

Skrevet

Vi venter i spenning på utfallet. Har ikke tanta kommet i løpet av helga, kan du vel teste. Men forstår at du vil vente når du klarer det.

Skrevet

Hei Emma;-)

Noe nytt?? Spennende det her,men du vet jeg ikke er langt unna hvis du trenger en tessssssssssssssssssssssssst;-)

Håper det klaffer for dere denne ppèn!!

Vi snakkes,klemzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...