Gå til innhold

Livets første tann


temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

som ble oppdaget i munnen til Theodor på tirsdag.... Den får nok ikke stå der alene så lenge.... Som han sikler!!!!!!!!!!!!!! Og for noen kuler i munnen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan umulig være godt å få tenner. Her er tann nr, 5 på god vei ut.

Han ble 9 mnd på onsdag.

Hvor ble de mnd. av.

Skrevet

Hipp hurra!!!

Idag klirret det i grøtskjea her også:-) Så da synes mamman det var vel verdt alle drittbleiene fra igår;-)))

 

Hi hi.....så søtt:-))

Skrevet

Grattis med tenner, Theodor og Hannah ;-)))

 

 

 

Klem fra Johanne

Skrevet

Tusen takk Johanne venninna mi;-)

 

Nå skjønner jeg hvorfor alle har sagt ååå sååå søtt til deg så lenge Johanne - det er visst så søtt med sånn liten hvit tannebiss.....hihi...

Skrevet

Obs obs!!!!

De er skarpe som HAITENNER!!!!!!

 

 

 

Hilsen mammaen til johanne som nesten mista halve hånda!!!!

;-))))

Skrevet

;-p

Skrevet

De første riskornene er søte de! Tobias nøyde seg med to tenner temmelig lenge. Nå er det åtte skarpe tenner der inne. Det var mye å holde igjen brystvorten med den siste tiden. Au au au!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...