temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 som ble oppdaget i munnen til Theodor på tirsdag.... Den får nok ikke stå der alene så lenge.... Som han sikler!!!!!!!!!!!!!! Og for noen kuler i munnen!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Ja det kan umulig være godt å få tenner. Her er tann nr, 5 på god vei ut. Han ble 9 mnd på onsdag. Hvor ble de mnd. av.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Hipp hurra!!! Idag klirret det i grøtskjea her også:-) Så da synes mamman det var vel verdt alle drittbleiene fra igår;-))) Hi hi.....så søtt:-))
Babyonboard ;-) Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Grattis med tenner, Theodor og Hannah ;-))) Klem fra Johanne
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Tusen takk Johanne venninna mi;-) Nå skjønner jeg hvorfor alle har sagt ååå sååå søtt til deg så lenge Johanne - det er visst så søtt med sånn liten hvit tannebiss.....hihi...
Babyonboard ;-) Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Obs obs!!!! De er skarpe som HAITENNER!!!!!! Hilsen mammaen til johanne som nesten mista halve hånda!!!! ;-))))
Maud Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 De første riskornene er søte de! Tobias nøyde seg med to tenner temmelig lenge. Nå er det åtte skarpe tenner der inne. Det var mye å holde igjen brystvorten med den siste tiden. Au au au!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå