Gå til innhold

Hjelpeseg.....

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig meningen at man må være både sent oppe og lese innleggene her, og i tillegg stå opp grytidlig for å få med seg morgenens innlegg? Når skal jeg få sove skjønnhetssøvnen min da - sånn at den virker????

;-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har gitt opp........

:-)

Skrevet

Fra å være en død side med noe liv av og til på kvelden.... så har dette blitt reine aktivitetssida med liv til alle døgnets tider! Moro er det, men jeg får ikke med meg en brøkdel av det som skjer her lenger!!!

Skrevet

Det kan se sånn ut ja.

Tror vi får bli enige om en fast tid hvor vi logger på, så kan vi holde tritt med innleggene da.

Jeg har bare innsett at you can`t have it all.

Selv jeg må gå glipp av noe.

Hvis ikke hadde vel barnevernet kommet, eller så hadde Knertens første ord vært dib.

Skrevet

Da må barnevernet rive seg løs herfra selv først... Men dib er da et fint ord å begynne med!

Skrevet

Ja hvis jeg legger go`siden til og hører riktig godt etter så tror jeg han sier dib allerede.

Skrevet

Jeg har ikke tid til et normalt liv hvis jeg skal være så aktiv som jeg helst ønsker her inne.......................

Det er jo så kuuuuuult og koooooooooselig å være her sammen med dere jenter, men døgnet har får få timer og for mye innhold......

2-3 timer her inne hver dag hadde vært optimalt - eller hva sier dere????

Kanskje vi kan søke en eller annen om å utvide døgnet til 26 timer, eller, skitt au - la oss si 30 timer!! ;-))))

Skrevet

Eller så får vi gjøre alvor av å søke om full lønn for å sitte her... Det krever jo like mye som en 100% stilling...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...