kbjorsa Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Noen som vet hvordan man kan legge inn musikk på hjemmesiden?? Da mener jeg ikke musikk som ligger f. eks inne på piczo, men musikk man selv har lastet ned..
Anonym8579 Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Gå så inn på http://filelodge.bolt.com/index.php Registrer deg Når du er logget inn, trykk på Upload oppe til høyre på siden Trykk bla gjennom Finn filen med musikken du vil bruke Trykk upload files Da får du en html kode Over der html koden står kan d velge mellom video, musikk osv. trykk da på music autoplay hvis du vil at musikken skal starte automatisk, eller music, hvis du vil at man må trykke på spilleren for å høre musikk
kbjorsa Skrevet 10. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2006 Takk for raskt svar!! Men.. Finner ikke sangen etter at jeg har lastet den ned.. Kommer ikke opp noen html-kode heller.. Vet du hva jeg gjør feil?
Anonym8579 Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 hmm.. rart, litt vanskelig å vite hva du gjør feil da
kbjorsa Skrevet 10. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2006 Hva skal jeg velge i de 2 rullegardinene?
kbjorsa Skrevet 10. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2006 Har det noe å si hvorfra jeg henter sangen?
kbjorsa Skrevet 10. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2006 Det står at det er noe feil med web-siden... Takk for hjelpa likevel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå