temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Nå må vi vel trappe opp forberedelsene for alvor? Jeg må sjekke om: - jeg har noe pent tøy som jeg får på meg (hvertfall noe helt og nesten uten gulp) - det finnes noe sminke i skapet som ikke er inntørka (evt låne av velutstyrte fjortisen) og så må jeg: - lage liste/bruksanvisning til tonetrollmannen (han tar så lett på det at jeg bekymrer meg...) - minne eksen på at de store jentene skal til han (tror ikke egentlig det trengs men...) - tenke ut hva jeg skal gjøre med håret. Kanskje klippe det... hvis ikke; kjøpe ny strikk! - ta noen flere rumpeøvelser, men ikke så mange at jeg ikke kommer meg til byen - kjøpe noe lettdrikkelig til bussturen. Vi blir vel fire, så 1/4 rødvin bør vi vel ha... Noe jeg har glemt da? Ja, lage liste over hva jeg skal gjøre.... Jeg bare må ha lister!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Og dere som ikke har snertne rumper fra för, dere rekker ikke få det heller!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2006 Og det var.....?
dritgrei hei hei! Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 fifiig med en sånn hemmelig ting som kommer inn for å stikke litt.... hei anonym, god morgen til deg også :-) rompene spretter fortere enn du tror når utgangspunktet er sånn som det er! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Hmm..........sist jeg sjekket tastaturet mitt så ble da før skrevet med Ø :-) og ja tonetroll, kjekt med lister, lag gjerne en til meg også;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Ingen som sa at rumpene våre ikke er snertne vel???? Mykje å ta i, mykje å være glad i ;-))))
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 For mye av det gode er noen ganger rent for meget.....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2006 For mye av det gode kan også være helt fantastisk!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå