Trollmora Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Nyristet pitabrød med banan inni. Kliyoghurt til dessert! Ingen tvil om at skiftarbeid ikke er sundt. Men nå er det snart natti natt jenter! Skal bare rydde litt sånn at vaskehjelpa kan komme i ettermiddag. Eldstemann skal klippe seg i ettermiddag og når vi kommer hjem igjen så skinner huset )
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Jeg visste jeg ikke burde ha åpnet denne tråden!!!!!!!!!!!!!!!! Er på besøk hos tonetrollmannen. Her er kjøleskapet sørgelig tomt og jeg er SULTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reveenka Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Frokost er et must hver dag! Min pleier ofte å bli litt for sen, siden jeg ofte må spise etter at alle ungene er levert - men i dag er det brødskiver og varm sjokomelk....barnslig, men veldig godt c",) Så nå spiser jeg, leser avisen, har på frokosttv og dibber - mens vaskehjelpen min vasker huset......... c",)
Maud Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Sløve morgener med forkost i sofaen mens baby ligger på gulvet er det jeg savner aller mest etter at jeg begynte å jobbe igjen! Kunne lage en kopp kaffe, lese avisen i fred og ro. Skeie ut med noe godt uten at større barn også vil ha.. I stedet blir det en brødskive med ost mens den yngste maser og vil ha min skive selv om hans er helt lik, storebror forteller 14 historier i rask rekkefølge, matpakker må lages, huske å legge alt som skal være med i barnehage og på skole i riktige sekker, kanskje en side i avisen og så samle sammen alle, pusse tenner og komme oss ut. Alt dette helst før 08. Det er godt lillemann våkner 06!
Babyonboard ;-) Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Eeeeeeeh...... Frokost???? *ser på klokka*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå