Trollmora Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Siden jeg sitter her og snakker med meg selv skal jeg heller lese litt i boka min. Carlos Ruiz Zafòn; Vindens skygge Kjempespennende og levende språk, og nå har jeg bare 100 sider igjen!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Trenger absolutt noen nye bokimpulser.... Hva er det for slags bok? (Og da mener jeg ikke om den er tykk eller ikke... Det er det første tonetrollmannen lurer på når han får boktips, nemlig)
Reveenka Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Gode bøker MÅÅÅ være tykke, ellers tar moroa så fort slutt!
La Perla Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Takk for tips, da blir det den neste gang...Trenger en ny bok snart. Holder på med Frode Gryttens siste....husker ikke hva den heter....Den var borte en stund, så da begynte jeg på Tore Renbergs "kompani Orheim" - den var bra synes jeg....men nå fant jeg Grytten-boka igjen, i kommodeskuffen på badet,....Så kan jeg ta Vindens skygge etterpå... Tittelen virker kjent - kanskje jeg har lest den? Er fæl til å glemme titler og forfattere på bøkene jeg leser....Hva handler den om?
Trollmora Skrevet 13. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2006 I grove trekk: (Handlingen foregår i Spania i tiden før og en tid etter 2. vkrig) En sønn av en bokhandler blir med sin far på "De glemte bøkers kirkegård." Der finner han en bok som han får. En boksamler tilbyr ham å kjøpe boken- noe han avslår. I tillegg er det en annen som gjerne vil ha fatt i denne boken. Historien omhandler mysteriet om forfatteren av denne boken, den gjør mange uventede vendinger og er en skikkelig triller innimellom. Samtidig har den en frodig beskrivelse av mennesker, arkitektur og ja det aller meste som gjør en bok verdt å lese.
ettbarnsmammaen Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Ja, den er kjempegod og vanskelig å legge fra seg!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå