Trollmora Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 -Følgende kurs tilbys nå til kvinner som ønsker å utvide sin horisont: 1) Stillhet, den siste barriere: Hvor ingen kvinne har vært før 2) Bankens mystiske bakside: Innskudd 3) Selskap: Komme uten nytt antrekk 4) Håndtere menn: Mindre huslige sysler kan vente til etter kampen 5) Baderom I: Menn trenger plass i skapet også 6) Baderom II: Hans barberhøvel er HANS 7) Kommunikasjon I: Tårer - Siste utvei, ikke første 8) Kommunikasjon II: Å tenke før du snakker 9) Kommunikasjon III: Hvordan få det som du vil uten å mase 10) Kjøre bil sikkert: Du KAN lære dette 11) Telefon: Hvordan legge på røret 12) Parkering for nybegynnere 13) Avansert parkering: Lukeparkering 14) Å holde vannet: Fleip eller fakta 15) Matlaging I: Reintroduksjon til bacon, egg og smør 16) Matlaging II: Kli er ikke mat for mennesker 17) Matlaging III: Hvordan gå på diett uten at andre må lide 18) Komplimenter: Ta imot grasiøst 19) PMS: Ditt problem, ikke hans 20) Dans: Hvorfor menn ikke liker - 21) Klassiske klesplagg: Hvordan gå med klær du allerede har 22) Støv: Et naturlig fenomen kun kvinner legger merke til 23) Integrert vask: Hvordan vaske plagg med nesten samme farge i samme vask 24) Bensin og olje: Bilen din trenger begge 25) Fjernkontroll: Mannens domene 26) Toalettet: Hvordan setet kan etterlates oppe Du verden så mange problemer som kan løses ved kursing!!! (spørsmalet er vel evnen til å tilegne seg kompetanse?)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 ....og helt klart laget av en mann ;-))
Babyonboard ;-) Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 *ler* Synes den var bra jeg :-)))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Jeg synes også den var bra!!!! *ler jeg også*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå