Trollmora Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Denne greia fikk jeg på mail for en tid tilbae.Synes allikevel at dette er plassen å dele den. Lykke til ) DIETT FOR KVINNER - en enkel måte å gå ned i vekt. Dette er en spesialformulert diett, sammensatt for å hjelpe kvinner> til å takle stresset som bygger seg opp gjennom dagen FROKOST 1 grapefrukt 1 skive grovbrød 1 glass skummet melk LUNSJ 1 liten porsjon mager, dampet kylling med spinat 1 kopp urtete 1 Twist ETTERMIDDAGSKAFFE Resten av Twist-posen 1 softis med sjokoladetopping MIDDAG 4 flasker vin (rød eller hvit) 2 hvitløksbrød 1 hel Grandiosa-pizza 3 Snickers-sjokolader NATTMAT 1 hel ostekake (spist direkte fra fryseren) Send dette til fire kvinner, og du vil gå ned 1 kilo. Send dette til alle kvinner du kjenner (eller noen gang har kjent), og du vil gå ned 5 kilo. Dersom du sletter denne meldingen, vil du gå opp 5 kilo umiddelbart.
Babyonboard ;-) Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Synes du fortjener å gå ned mer enn 5 kilo siden du legger det ut her ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 He he he, er vel nesten sånn det føles noen ganger eller:-) Jo flinkere en er på formiddagen, jo verre og verre blir det utover dagen og kvelden;-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Hehehe... ler godt selv om jeg har sett den før. Det værste er jo det gjenkjennende i den ;-))))
♥Snulder Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Hehe... den slankekuren der likte jeg!
strikkballen Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 He, he, sørenmeg ganske likt min meny de gangene jeg har prøvd å slanke meg og sprukket sånn etter lunsj en gang! Derfor gidder jeg ikke slanke meg mer. Går heller turer,
Urtete Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 HAHAHAHAHAHAHA, nå ler jeg gjenkjennede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)))))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå