Gå til innhold

Så var jeg plutselig tilbake!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny nattvakt - nye muligheter :o)

Fikk sove fra 11 til 1/2 4 i dag samt 10 min på sofaen etter trollungene var kommet seg i seng. I morgen kommer vaskehjelpa så da blir det vel en del tid på rydding før bingen kan oppsøkes.

Siden det foreløpig er stille og rolig her på jobben så kan jeg dibbe dibbe dib inntil jeg sitter her og snakker med meg selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hå:-)

Jeg kommer akkurat fra kino og har sett morsom film:-)

Hva jobber du egentlig med Trollmora? Har sikkert fortalt det 100 ganger før, men jeg har .....eh......husker ikke helt hva jeg tenkte akkurat nå.......dårlig hukommelse.....ammetåke.......eller noe sånt:-)

Skrevet

Det er hemmelig hemmelig :o)

(Ikke si det bort til de store stygge kriminelle da)

På denne tiden av døgnet er det mest overvåking av sikkerhetstekniske anlegg. Ansatt i den ytre delen av staten.

På nyttår ser det ut til å gå mot bare dagarbeid med ny jobb. Får se hvordan det da blir å leke Tårnfrid på alvor! Nå er det deilig med ettermiddagsvakter, fridager, helg og natt. Trollfar får jo se veldig mye til barna sine og når jeg ikke skal på jobb tidlig så blir det rolig frokost i heimen før Trollungene drar i barnehagen.

Skrevet

Skal ikke si noe til noen jeg:-))

Så spennende da med ny jobb, men sikkert uvant å jobbe dager:-)

Skrevet

Minte meg på en episode for noen år siden, da gubben skulle til en byggeplass i en militærleir hvor Forsvaret hadde en maskin som skulle repareres.

Han kjørte frem til leiren, og ble stanset av en menig som sto på vakt.

Ordvekslingen var omtrent som følger:

- Du kan nok ikke komme inn her!

- Men jeg skal inn og reparere en truck?

- Det går nok ikke, det er hemmelig det vi holder på med her!!

- Jaså, hva er det for noe da?

- Vi bygger et nytt radaranlegg.

Jah. Så var ikke det hemmelig mer.....c",)

Skrevet

Ha ha ha ha, snakk om tulling da!!! Ha ha ha.......rikets sikkerhet og krig og fred og sånn;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...