Gå til innhold

Jeg svinger litt fra glad til usikker her..... Kan dere hjelpe meg med mine følelser :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir sliten av dette. Jeg ville bli gravid, og vi jobbet iherdig for å bli det, og det klaffet på første forsøk.

 

Nå sitter jeg her, i min 4 uke (4+2), og jeg er liksom ikke overlykkerlig, Skjønner ikke, sist jeg var det var jeg helt på tuppa så glad var jeg!!!

Jeg vil jo ha barn, men er redd det skal gå utover den lille jenten jeg allerede har. Vil jo at hun skal ha det like bra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er helt normalt! Man har gjerne tanker om at ting skal bli slik som første gang, men det kan det jo aldri bli..Jeg hadde også gledet meg , prøvd, og håpet. Dette var jo det beste som kunne skje, men hverdagen innhenter deg fort igjen. Man har jo jobb og familie å tenke på, og kan ikke bare gå rundt og kose seg med graviditeten. Når det gjelder jenta som skal bli storesøster, så kan man vel ikke gi et barn noe bedre enn søsken. Sånn praktisk og økonomisk ordner ting seg som regel, ikke tenk på det! Det viktigste er at dere har masse kjærlighet å gi!

 

Lykke til framover! Håper du finner evnen til å glede deg over det som skal komme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den samme følelsen som deg! Har ei datter som er 14 mnd nå og vi har veldig lyst på et barn til og nå som jeg er gravid så har jeg mye dårlig samvittighet. Dette er nok helt normalt, men jeg tror det er viktig å forberede barnet i god tid på at det kommer en baby. Selv om de er små så skjønner de mye mer enn vi tror(tror jeg da....)

 

Dette går så bra for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...