Lapez Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hei Hei jenter=) hvilken dato ble vi enige i om åtreffes neste gang?? Var kjempekos forrige gang, det må jeg bare si:) Gleder dere dere til JULEbord nå da? Jeg prøvde hvertfall å sette opp et:)-vi får se hvordan det utarter seg, virker som noen fortsatt har litt kvasse klør, men håper de klipper de av snart:p
Gjest Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Neste torsdag! Seks-sju tia.. Aner ikke.. Men, tenkte på den nye cafeen som har åpna.. I krysset ved rema og burger king! olav trygvassons gata... Dromedar el hva den heter. Samme bygg som moxness-klinikken! Ja, det blir kjempekos på julebord ) Mest bekymra for antrekket jeg.. Føler jeg ikke kan troppe opp i joggebuksa da liksom.. Satser på at HM har noe fint
Lapez Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 Ja, for min del kan vi prøve den nye kafeen=) -Faen Malin, der sa du noe, hva søren skal jeg ha på meg på julebordet...??? Det ble britannia, skal bli gøy å bli servert å vertet opp av mine kolleger;) hoho=) Denne gangen er det ikke jeg som skal stresse ræva av meg for at vi skal ha det bra... =) Gleder meg, vi får dra på h&m ja!! Må finne noe pent å ha på=)
Gjest Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Ja, vi kan jo treffes før treffet på torsdag å se om vi finner noe? Møtes etter skolen eller noe sånt i byn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå