Gå til innhold

Mami20 - og flere som har tattoo !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo sett på bildene dine at du har så tøffe tattisser :) Jeg tenker mye på å få meg en liten tattiss selv, men er det veldig vondt? Jeg tenker på å få en liten en på ankelen, skal stå " Teodor " og noe mer tror jeg :)

Hvor vondt er det? Jeg tror jeg heller vil føde en gang til.... Nå hadde jeg en " lett " fødsel da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har da 4 tattisser selv.en i korsryggen,en på leggen,en på inn siden av armen og en på handa... ingen av dei var noe vonde..skal jeg si hvorfor en som var mest ubehageli så var det den i korsryggen..

men du klare det juni*stjerne og lille Teodor::

klemmer

Skrevet

Takk, takk! :)

Nja, det er jo så klart vondt.. Men det er ikke så ille som man tror, for å si det sånn! Jeg tok jo først den på magen, det er 6 år siden.. Så jeg husker ikke hvor vondt det var! Men de andre har jeg tatt i løpet av det siste året.. Og de som var vondest var de små på korsryggen!

Jeg mener - du har tross alt født, jenta mi! Du tåler en tatovering! ;) Det er gjort på et blunk!

Skal selv ta en til om to uker.. Hadde du bodd her i Oslo så hadde jeg blitt med deg å holdt deg i handa, tihi! ;) Neida - men som sagt; Det er ikke så vondt som man tror! :) Det gjør litt vondt med engang, men etterhvert så får man en sånn lammende følelse.. Som hvis du klør deg lenge på et og samme sted! Og da merker man det omtrent ikke..

Klem! :)

Skrevet

Så bra :) Har så lyst på en Teodor-tatovering på utsiden av høyre ankel :) Jeg vil :)

Skrevet

Har en ganske stor en i korsryggen... og det gjør ikke så veldig vondt...

Gjorde faktisk nesten vondere med epiduralen under fødselen...

Skal ta to tattiser til snart.. må bare ha penger til det... skal ha en på håndleddet.. også navnet på snuppa.. vet bare ikke hvor ennå...

Skrevet

jeg har en tribal på korsryggen... det var ikke noe vondt nei!!! seriøst..ingenting.. Du blir jo helt lam etterhvert så kjente ingenting omtrent... dette klarer du! Fødselen kan du gange med 100, uansett hvor lite ille den var:) få deg en tattiss.... det skal jeg også ha.. med navnet til jenta mi!

Skrevet

Hører ikke til her men svarer likevel :-)

Har en tatovering i nakken, det indiske tegnet for lykke. Det står for graviditeten å tiden frem til nå, alt om tulla mi. Det var skikkelig vondt synes jeg, men lå å sammenlignet det med fødselen, å da var det jo bare en hundredels smerte i forhold :-)

Skrevet

Da syntes jeg at du skal gå å ta det, jeg! :) Og det er INGETING å grue seg til!

Når jeg tok den panteren min, så lå jeg å leste FHM og så på Ungkaren liksom.. Registrerte omtrent ikke at han drev å tatoverte meg!

Har lyst til å tatovere navnet til Emilia jeg også - men aner ikke hvor!! Har liksom ikke så mye ledig plass, tihi! Skal ta en om to uker, på underarmen.. Men ankelen hørtes ut som et fint sted å putte navnet hennes - mulig jeg hermer! ;)

Klemmer <3

Skrevet

jgnhar 2stykker, en i korsryggen og en ganske stor mellom skuldrene(elsker den tattisen!) korsryggen var litt vond og når de tatoverte over ryggraden og litt på skuldrene,men eller syntes jg ikke dt var noe ille, et lite kikk egentlig! har tenkt til å ha navnet til jenta mi også. har man først tatt en vil man gjerne ha fler!:)

hvis du ikke tar så stor så vil det gå fort

Skrevet

Uff, har en i korsryggen, angrer SKIKKELIG! Tror aldri jeg kommer til å ta flere, har kjempe lyst til å fjerne den jeg har. Angrer skikkelig på at jeg tok den i korsryggen også, må alltid ha lange topper for at den ikke skal synes (den er ikke spesielt stygg og egentlig ganske liten) føler bare at den er såååå fæl snufs :( hadde tenkt meg om leeeeeenge før jeg hadde tatt en hvertfall. Den jeg har var en skikkelig impuls ting når jeg var 15. Har drevet å sjekket litt rundt om jeg kan få den fjernet, men det er kjempe dyrt og gjør visst dobbelt så vondt som det gjør å ta den, så vet ikek helt enda.. Synes faktisk den var kjempe vond å ta også.. DRITTEN.. Hehe, skjønner kanskje at jeg ikke er så for tatoveringer lenger. Men i tillegg så synes jeg ikke at noen tatoveringer er pene lenger heller da, synes for det meste at det er harry, selvom du skal ta navnet til lillegutten din..

Skrevet

Jeg har fjernet en tattovering i korsryggen Mami87 og det var GRISEVONDT. Måtte ha 8 behandlinger for å få fjernet den og jeg var sår i 4-5 mnd etterpå. Faren min klikket når han fant ut at jeg hadde tatt den og sendte meg rett til en klinikk som fjernet tatoveringer.

Unner ingen den opplevelsen...

Nå er heldigvis alt helt borte,var lenge veldig hvit og rød der den hadde vært,så ut som om jeg hadde solet meg med sånn male sjablong på ryggen.

Så tenk deg godt om før du tar tattovering HI:)

Ikke noe morsomt å fjerne den....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...