♥Snulder Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 On the left side there is nothing right.... On the right side there is nothing left...
moffi Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Det var jenta si det:) Kanskje det man skal skrive på kortet på farsdag *ler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 ......etter å ha lest overskriften tenkte jeg at "det kan jo ikke være stort å si om den hjernen" :-)...............og det var det ikke gitt;-)) hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå