Gå til innhold

Dere som ikke skal på Dibbefest....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi ikke får anledning til å spørre dere på festen... Kan dere fortelle litt om dere selv? Gjerne røpe endel intime og gjerne pinlige detaljer også... Sånne som man gjerne forteller utpå natta på Dibbefest...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært gøy det.... Hva vil du vite??

Skrevet

Bare fortell alt du.... Sånn for sikkerhets skyld!

Skrevet

Jo, nå skal du bare høre; jeg drikker så lite at jeg tror det blir nok med en kork vin.......jeg får ikke lukket støvlettene.......genseren triller oppover og trusa triller nedover.......og skjørtet holdes sammen av foret.

Men jeg har veltrimmet bakdel!

Hilsen anonym Tyta

Skrevet

Er ikke plass til "alt" her :-). Skal se om jeg finner noe som passer (etter den 17.)

Skrevet

Snakker vi Teaterrotta Emma kanskje? Hmm.......høres mistenkelig ut som henne:-)

Nancy Drew

Skrevet

Jeg vet hvem det er!!!! Det er....................................................

.....................................................................................................................sørens hukommelse..............................vet jeg har hørt om Tyta................................ Men hvem f... snakka om Tyta................

Åååååhhhh.... Gir opp ;-(

*hønsehjerne*

Skrevet

Jeg også vet jeg har hørt noen snakke om Tyta... Og bare til opplysning... Denne gangen er både jeg og rotta helt uskyldige!

Skrevet

NÅÅÅÅ husker jeg ;-))))

*litt treg*

;-)))

Skrevet

Ha ha ha - og der datt femmer`n min ned også;-))) Bra jobbet Tyta;-) Det er da du skjønner at dine venner lider av den samme tilstanden - AMMETÅKE!!!

Skrevet

Nok en tråd som ender ut i mye rart... Jeg er ikke noe klokere enn jeg var... Har ikke fått vite noe jo!!!!

Skrevet

jeg prater mye og høyt. når jeg har drukket et glass vin eller to, så begynner jeg å danse tullete, med rompa ut og armene opp, jeg liker å ta andre på puppene... ikke av noen annen grunn enn at konsistensen er både spesiell og svært individuelt. det mest facinerende jeg vet om er faste store pupper... mine er nemlig tynne lange og ufattelig myke - latterlig myke, og det hadde jeg kommet til å vise der. ha ha ha slitsom dame, godt jeg ikke skal være med. så hadde jeg begynt å syne grand prix sanger og fortelle vitser. jeg kan ganske mange, og de pleier til og med å være morsomme. så hadde jeg vel begynt å fortelle om familien min og hvor glad jeg er i dem, og kanskje litt om skolen. til slutt hadde jeg blitt trøtt og da hadde jeg gått hjem.........................................

var det alt? eller var det bare en beskrivelse av min deltagelse?

Skrevet

Humre-humre-humre... Dritbra dritgrei!

Skrevet

Jeg er vel ikke så morsom på fest egentlig. Ikke i den forstand at jeg stripper, forteller morsomme vitser eller danser på bordet i hvert fall. Hvis jeg drikker for mye, blir jeg syk og da kommer jeg meg hjem før jeg spyr på bordet. Hvis jeg ikke er for full, blir jeg enda mer interessert i andre og nysgjerrig enn ellers. Det er ikke få hemmeligheter jeg har kommet hjem med etter en kveld på byen. Må vel skyldes mitt tillitsvekkende ytre ;-) Dere får være glade jeg ikke blir med, så får dere ha deres innerste tanker i fred. Blir kanskje enda mer frittalende og glad i en diskusjon enn ellers. Selvsensuren faller og jeg blir dårlig til å skjule hvem jeg synes er dumme eller uinteressante. De jeg liker får høre det like klart da. Regner ellers med at hvis jeg blir full nå, kommer jeg til å skryte for mye av ham jeg nettopp giftet meg med og fiske etter hva folk mener om at jeg vil ha et barn til. Hvis noen mener jeg burde slutte mens leken er god, er det ikke det svaret jeg vil ha...

Skrevet

Ha, ha. Synes egentlig det er synd at hverken du eller dritgrei ikke kommer. Høres morsomme ut begge to, selv om akkurat det med puppene da dritgrei, de vil jeg ha for meg selv ;-)

Skrevet

"... men puppene mine får du aldri" :-)

Skrevet

Jeg kan jo ikke fortelle alt her....Da får jeg jo ikke være med på en fest en annen gang, for da vet dere jo alt.

Jeg er litt ute av trening når det gjelder alkohol... og liker ikke å være svimmel, derfor får du ikke så mye fyllerør ut av meg. Men..tenke , tenke, tenke,,,,tror ikke jeg har noen intime og pinlige detaljer, jeg.

Sånne veldige personlige ting tør jeg ikke å si her....

Men møt meg, så skal du få vite det som er å vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...