Velve Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 -og jeg rister løs støle armer! Han har ligget for seg selv io ca 10 min. nå og jeg føler meg sååå flink som har klart å få han til å sove. Det hører med til historien at jeg startet kl. 19 med å synge, bysse, la han skrike, trøste osv. helt til jeg kapitulerte og lot han sovne ved puppen for en time siden....Men; dette er starten på mitt nye liv med ihvertfall en time babyfri om kvelden..tror jeg....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Hvordan går det å liste seg med støle lemmer? Vi satser uansett på en lynrask utvikling her sånn at vi ser deg på Dibbefest!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 ( jeg er helt helt stille..... jeg er faktisk nesten ikke her engang, for jeg er så stille) håper du får med deg festen! :-)
Velve Skrevet 9. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2006 Ååååå,ja! DET hadde vært så deilig med en munter utekveld. Du vet,- jeg har jo såå mye lekre klær som passer nesten....Det tyter bare litt........
moffi Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Åååh! Nå lokker mannen med ost og kjeks...hvor er moffi mi mi? Jeg får gå opp å se ørnen. Lykke til med leggerutiner da, Velve:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Så flott da!!! Vi heier på lillegutt vi:-) Heia heia heia, flinke gutten må sove, så mamma kan gå på fest - heia heia heia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Velve Skrevet 9. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2006 ....har nå hatt en halvtimes amming igjen....han suuuger seg fast, med god hjelp av to sylskarpe tenner, og kikker lurt opp på meg hvergang jeg forsøker å trekke meg løs.....Men nå sover han igjen, i egen seng..... Jeg må jo bare si at han er så ufattelig søt der han ligger......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 Sukk.....ja de er skjønne disse små:-) Og med tannebisser da du;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2006 #10 Skrevet 11. november 2006 Hvordan går det med sengesovingen?
Maud Skrevet 11. november 2006 #11 Skrevet 11. november 2006 Uff det med vugging og byssing hadde jeg nesten glemt. Tror jeg var nær senebetennelse på denne tiden i fjor. Vi som har begynt å tenke tanken om ytterligere produksjon. Får satse på at neste blir en sånn baby som sovner av seg selv hvor som helst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå