Gå til innhold

hysj...nå sover babyen min i senga si....

Anbefalte innlegg

Skrevet

-og jeg rister løs støle armer! Han har ligget for seg selv io ca 10 min. nå og jeg føler meg sååå flink som har klart å få han til å sove. Det hører med til historien at jeg startet kl. 19 med å synge, bysse, la han skrike, trøste osv. helt til jeg kapitulerte og lot han sovne ved puppen for en time siden....Men; dette er starten på mitt nye liv med ihvertfall en time babyfri om kvelden..tror jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det å liste seg med støle lemmer? Vi satser uansett på en lynrask utvikling her sånn at vi ser deg på Dibbefest!!!

Skrevet

( jeg er helt helt stille..... jeg er faktisk nesten ikke her engang, for jeg er så stille)

håper du får med deg festen!

:-)

Skrevet

Ååååå,ja! DET hadde vært så deilig med en munter utekveld. Du vet,- jeg har jo såå mye lekre klær som passer nesten....Det tyter bare litt........

Skrevet

litt tyting er bare sunt!

:-)

Skrevet

Åååh! Nå lokker mannen med ost og kjeks...hvor er moffi mi mi?

Jeg får gå opp å se ørnen. Lykke til med leggerutiner da, Velve:):)

Skrevet

Så flott da!!! Vi heier på lillegutt vi:-) Heia heia heia, flinke gutten må sove, så mamma kan gå på fest - heia heia heia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

....har nå hatt en halvtimes amming igjen....han suuuger seg fast, med god hjelp av to sylskarpe tenner, og kikker lurt opp på meg hvergang jeg forsøker å trekke meg løs.....Men nå sover han igjen, i egen seng.....

Jeg må jo bare si at han er så ufattelig søt der han ligger......

Skrevet

Sukk.....ja de er skjønne disse små:-) Og med tannebisser da du;-)

Skrevet

Hvordan går det med sengesovingen?

Skrevet

Uff det med vugging og byssing hadde jeg nesten glemt. Tror jeg var nær senebetennelse på denne tiden i fjor. Vi som har begynt å tenke tanken om ytterligere produksjon. Får satse på at neste blir en sånn baby som sovner av seg selv hvor som helst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...