Gå til innhold

Treff for oss over 25 år?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan godt tenke meg å være med på treff!

Om det er på dagtid-passer et bra. Ettersom jeg er aktiv sykmeldt.

 

Er 31 år, og har en gutt på snart 2, 5 år. Venter en ny gutt i slutten av januar :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne tenke meg å være med!

 

Er 31 år, og venter første i begynnelsen av mars. Trenger å snappe opp noen råd fra de som har barn fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netts og dere andre.

Jeg holdet til i bøckmansveien (hoem)

Da møtes vi på mandag 27 kl 1930 på ni muser da :) Det blir trivelig. Gleder meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ni muser ligger rett over prinsen kino, ved siden av kunstmuseet, et stort gammelt blått bygg.

(skal bare sjekke at de har åpent på mandagskveldene)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei! Jeg er 31 år og venter førstemann i februar. Kunne tenke meg å bli med på mandagen. Har ingen fra før selv, men samboeren min har en jente på 5 fra før. Teller det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har tenkt å prøve å komme på mandag, men vet ikke om formen holder til kvelden.

Jeg er 28, gift, venter nr 2 og bor på munkvoll. Har termin 2 januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg iallefall tatt en telefon til ni muser og fått bekreftet at de har åpent mandag til kl 24. Vi sees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må melde pass til treffet på mandag.

Har en 2åring som kaster opp og har feber!

 

Ingen grunn til å utsette andre for smitte så jeg får heller satse på å møte ved et evt. annet treff.

 

Kos dere masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks 27 og venter min første på slutten av januar:o) Kanskje jeg også stikker innom en tur på mandag,hvis jeg får lov når jeg ikke har barn fra før....? Jeg bor også på Byåsen, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Disse treffene- kan vi ikke legge de inn i BIM treff? Lettere for sanne som meg å se de da... som bare er inne her av og til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det, håper så mange som mulig kommer.

Jeg tar en tur ned i allefall, men er litt forkjølet så blir nok ikke så lenge... gleder meg til å treffe dere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei... da er jeg på vei til byen og ni muser... håper jeg finner frem og at det er flere som kommer.. er igrunn litt nervøs jeg.... gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ser det ut til at det blir noen i kveld i allefall, jeg drar også ned snart :) Håper dere har synlige mager slik at finner hverandre, det har i allefall jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Forhåpe dere hadde et fint treff igår kveld. Jeg håper at det blir flere treff ettersom jeg ble hindret å bli med på treffet i går. Håper noen har mulighet å bli med på dagstreff??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...