Gå til innhold

columbus?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes dere det går an å hete columbus? eller hva med Samson? trenger forslag til kule, litt spesielle guttenavn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Columbus synes jeg var litt "voldsomt". Og Samson hørtes ikke helt ut som et navn for meg... Syens det kan være fint med spesielle navn, men disse ble litt sære for meg... Har selv en gutt med sjeldent navn, Emrik, kanskje et forslag? Eller hva med Cornelius?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars gutt! For ett press dere legger på ham. Det skal sterk rygg til å bære så spesielle navn - ikke mulig å ligge litt lavt innimellom liksom.

Cornelius er et lite hakk bedre. Gutten kan sikkert være både kul og spesiell allikevel han......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Columbus blir litt for mye. Samson kjenner jeg en som heter som mellomnavn. Synes det er fint!

 

Andre spesielle guttenavn: Emilian, Milian, Balder, Crispin, Nathan, Emrik, Alve, Sakarias, Caspar, Noel og Rio. Synes særlig Emrik og Sakarias er fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kolumbus er navnet på busselskapet i Stavanger-regionen, for meg er dette ikke er personnavn i det hele tatt. Samson - er ikke det en eletrisk butikk eller et merke på eletrikse artikler? (Kan forresten være at jeg tenker på Samsung, men det minner veldig om det samme...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...